header 2

יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

אנשי אבטחת המידע מתכוננים להתכנס בכנס RSA® 2016 אבו דאבי

באירוע האזורי השנתי השני יתארחו מנהיגים ממגזרי מערכות המידע, הארגוני, הציבורי והפרטי כשהנושא הוא "להתחבר כדי להגן"
אבו דאבי, איחוד האמירויות, 21 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
כנס RSA® ((http://www.rsaconference.com/), הכנס והתערוכה המובילים בעולם בתחום אבטחת המידע, פרסם היום את סדר היום לכנס RSA® 2016 אבו דאבי, שכולל תחום רחב של מושבים מרתקים וסדנאות מעוררות מחשבה. הכנס יתקיים ב-15 ו-16 בנובמבר 2016 במלון Emirates Palace, עם היצע מרשים של פעילויות לפני הכנס ב-14 בנובמבר 2016. כנס RSA 2016 אבו דאבי מתקיים שוב יחד עם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA) של איחוד האמירויות.
עם אנשי מקצוע מאוד מיומנים בתחום אבטחת המידע מהאזור שצפויים להשתתף, כנס RSA 2016 אבו דאבי נועד לספק פלטפורמה לדון בסביבת אבטחת הסייבר המשתנה באזור, ולפתח פרקטיקות אמינות להפחית איומים, קיימים ואלה שצפויים להתפתח בעתיד. מטרה נוספת של הכנס היא להציג לראווה את ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בחזון של הממשלה לקדם יוזמות אבטחת סייבר אזוריות.
האירוע, שנושא העל שלו הוא "להתחבר כדי להגן", יכלול שבעה מסלולים, תשעה מושבים עם רעיון מרכזי ופעילויות לפני הכנס שיכללו שיחות מעמיקות במגוון של נושאים וענפים. המסלולים הם תשתיות קריטיות, פשיעת סייבר ואיומים, מדיניות וממשלה, ניתוחים ותגובה לאירועים, אסטרטגיות ותפעול של אבטחה, הענן ואבטחה חכמה ונושאים מיוחדים של נותני החסות. מעבדת למידה מלהיבה המבוססת על תרחיש של תרגיל חי של משבר סייבר, בנוסף לסמינר על יסודות האבטחה, ייכללו במושבים שלפני הכנס.
"בשנה השנייה שלו,  כנס RSA 2016 אבו דאבי הפך לאירוע המוביל של אנשי אבטחת המידע באזור. זה הכנס הראשון במעלה לכל מי שרוצה ליצור קשרים עם אנשים מאוד מכובדים בענף, ולהפיק תובנות שיעצימו אנשים להקדים את איומי הסייבר. הערך של כנס RSA טמון לא רק באמינות שלו, אלא גם בתפקיד האינטגרלי שהוא ממלא בהדגשת הצעדים שאיחוד האמירויות נוקטת בנוגע לאבטחת מידע", אמר דובר מהרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA).
בכנס השנה יהיו נותני חסות ומציגים מחברות שבקידמת הטכנולוגיה, ביניהן סיסקו, DarkMatter, Qualys, Inc., RSA, Spire Solutions ו-Tenable Network Security, Inc.
"אקלים האיומים המתפתח הוביל לגידול בהוצאה על אבטחה, וגרטנר מעריכה שהשוק האזורי צפוי להוציא יותר מ-2 מיליארד דולר עד 20201. בכנס RSA 2016 אבו דאבי, אנחנו מתכוונים לארח כמה מהאנשים הכי מבריקים בענף, ולשתף תובנות איך להגן על ארגונים מאיומי סייבר", אמרה לינדה גריי, מנהלת כללית, כנסי RSA.
כדי לצפות בסדר היום, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad16/agenda
כדי להירשם, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad16/register
כדי לצפות ברשימת הנואמים, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad16/speakers
אודות כנס RSA
כנס RSA (RSA® Conference) היא הסדרה הראשונה במעלה של אירועים גלובליים שבהם העולם מדבר על אבטחה ומנהיגים מתאספים, מתקדמים ועולים. בין אם משתתפים בארה"ב, אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה או אזור אסיה- פסיפיק, אירועי כנס RSA הם המקום שבו ענף האבטחה מתכנס כדי לדון בבעיות עכשוויות ועתידיות ומקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שעוזרים לאפשר לאנשים ולחברות לנצח, להתפתח ולעשות את מיטב יכולתם. זאת כיכר השוק האולטימטיבית של הטכנולוגיות הכי עדכניות ואפשרויות ההשכלה הפרקטית שעוזרות לאנשי המקצוע בענף לגלות איך להפוך את החברות שלהם ליותר בטוחות, שגם מציגה לראוה את ההוגים והמנהיגים הכי יוזמתיים, משפיעים ומעוררי מחשבה בתחום האבטחה כיום. למידע על אירועים, תוכניות מקוונות והחדשות הכי עדכניות שקשורים לענף אבטחת המידע, בקרו באתר www.rsaconference.com.
RSA הוא סימן מסחר רשום או סימן מסחר של EMC Corporation בארצות ברית ו/או מדינות אחרות. כל שאר המוצרים ו/או שירותים שמוזכרים הם סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.
1 Gartner - Forecast: Information Security, Worldwide, 2014-2020, 2Q16 Update (August 2016) (Middle East and North Africa)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.