header 2

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

מציגים את הטכנולוגיה הלבישה Michael Kors Access: מציגים את הטכנולוגיה הלבישה Michael Kors Access:

לונדון, 6 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
מייקל קורס (NYSE:KORS), מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להציג את שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS, חלק מקו אקססוריז חדש של הטכנולוגיה הלבישה שלו. קו האקססוריז מכוון לצרכן שמתמקד באופנה ומשלב טכנולוגיה חדשנית עם סגנון יוצא דופן ממוביל באופנת מותרות.
הטכנולוגיה החדישה ביותר שבליבת השעון החכם MICHAEL KORS ACCESS, שפועל גם עם טלפוני אייפון® וגם עם טלפוני אנדרואיד, מתאפשרת באמצעות שותפות עם גוגל ושימוש בפלטפורמת השעונים החכמים שלה Android Wear™. 
קו האקססוריז MICHAEL KORS ACCESS, שכולל גם עוקבי פעילות, תוכנן כדי להראות שטכנולוגיה וקישוריות חברתית צריכות להית חלקות, ומוכיח שגישה יכולה להיות גם זוהרת וגם ללא מאמץ. "הלקוחות שלנו אוהבים אופנה והם מחוברים 24/7", אומר מייקל קורס. אני חושב שהם יעריכו קישוריות חברתית ומעקב אחרי בריאות וכושר שנמצאים כולם בתוך אקססורי שנראה מצוין".
השעונים החכמים MICHAEL KORS ACCESS מציעים תכונות ניתנות להתאמה אישית שהן מושלמות עבור המעריצים שלנו:
  •  משטחי תצוגות שעונים אקסקלוסיביים של מייקל קורס, שמשתנים בהחלקה – בין אם עיצוב של שעון עצר דיגיטלי המיועד לחדר כושר או פאבה מנצנץ ומלא חיים ללילה.
  • מאות צירופים אפשריים של משטחי תצוגות, צבעים ולוחות משנה.
  • שעון חכם עם מסך מגע שמופעל על ידי Android Wear ומספק:
    • עדכוני רשתות חברתיות והתראות על הודעות טקסט ודואל
    • הודעות של אפליקציות
    • עזרה חכמה מגוגל
    • מעקב כושר מובנה
    •  
  • רצועות פרק יד מעור וסיליקון הניתנות להחלפה.
  • גרסאות זוהרות לנשים וגרסאות ספורטיביות לגברים.
  • הטענה מגנטית
  • Qualcomm® Snapdragon™ Wear 2100, מערכת על שבב (SoC) שמיועדת להבטיח חוויית מסך מגע מאוד אינטראקטיבית
"אנחנו נרגשים להציע ללקוחותינו שעונים מתוחכמים שנראים נהדר ושיעזרו להם לשלוט בחיי היומיום שלהם ובתוך כך להביע באופן ייחודי את הסגנון האישי שלהם", אומר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס.
הלקוח של מייקל קורס חי חיים עמוסים ומהירים והאוסף MICHAEL KORS ACCESS יאפשר לו להישאר מחובר. "מ-Google Search ועד לשעונים חכמים, גוגל חותרת לתת לכם את המידע שאתם צריכים כדי להישאר מחוברים למה שהכי חשוב", אומר דייוויד סינגלטון, סגן נשיא להנדסה של Android Wear. "MICHAEL KORS ACCESS ו-Android Wear מצעידים קדימה את קטגוריית הלבישים עם שעונים חכמים ויפים שעוזרים לכם לשלוט בחיי היומיום שלכם ובתוך כך לבטא את הסגנון האישי שלכם".
MICHAEL KORS ACCESS יושק ב-18 מדינות באמצעות קמפיין פרסום גלובלי דיגיטלי ובפרינט, כולל וידיאו שמציג את זנדאיה ומרתה האנט. הווידיאו עוקב אחרי שתי הדוגמניות ביום עמוס מאוד בניו יורק – מאימוני כושר בבוקר עד למסיבה נוצצת בערב. לאורך כל היום, בזכות השעונים החכמים של MICHAEL KORS ACCESS הן מתואמות ונראות שיק – ההוכחה שעם האקססורי הנכון, אתם באמת יכולים #AccessItAll. אתם יכולים לצפות בווידאו כאן: https://youtu.be/vV7_aaSKNU0.
המחירים של השעונים החכמים MICHAEL KORS ACCESS מתחילים ב-$350. עוקבי הפעילות מתחילים ב-$95. שניהם זמינים בחנויות מייקל קורס, MichaelKors.com ובחנויות כלבו ומתמחות נבחרות.
למידע נוסף בקרו:
Michael Kors Access: http://www.michaelkors.com/Access
מייקל קורס בפייסבוק: http://www.facebook.com/michaelkors
@MichaelKors בטוויטר: http://twitter.com/michaelkors
@MichaelKors באינסטגרם: http://instagram.com/michaelkors
מייקל קורס בפינטרסט: http://pinterest.com/michaelkors.com
@MichaelKors ב-Weibo: http://weibo.com/michaelkors
חפשו "Michael Kors" ב-Weixin ו-WeChat
חפשו "Michael Kors" ב-LINE Japan
Android Wear™ מצריך טלפון שיש בו אנדרואיד 4.3+ או iOS 8.2+. התכונות הנתמכות עשויות להשתנות בין הפלטפורמות. בקרו באתר g.co/wearcheck בטלפון האנדרואיד או ה-iPhone® שלכם כדי לראות האם המכשיר שלכם תואם.
גוגל, אנדרואיד ו-Android Wear הם סימני מסחר של Google Inc..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.