header 2

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

חג מבעבע: ברי המשקאות של סודהסטרים במבצעים משתלמים לקראת החגים‏

חברת סודהסטרים הישראלית, יצרנית ומשווקת המים המוגזים הגדולה בעולם, יוצאת במבצעים חסרי תקדים על ברי המשקאות המובילים שלה, לרגל עונת החגים הקרבה. מעבר ליופי ולנוחות שבברי המשקאות של החברה, מחקרים הראו שמשפחות שיש להם בבית בר משקאות של סודהסטרים צורכים 3 כוסות יותר של מים מאשר משפחות שלא מחזיקות במכשיר. מדובר גם במכשיר חסכוני מאוד, שכן עלות הכנת ליטר סודה בסודהסטרים עולה 0.80 ש"ח מול ליטר סודה של בקבוקי סודה של המתחרים שעלותו הממוצעת היא  2.13 ש"ח.
 
ברי המשקאות שימכרו במבצע לרגל החגים:
 
בר משקאות Power  זוכה בקטגורית "ברי המשקאות" לשנת 2016 של מכון המחקר הבינלאומי, קנטאר מדיה. הבר, בעיצובו של מעצב העל הבינלאומי איב בהר, מאופיין  במנגנון חדשני הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר ללא צורך בהברגה, מגיז את המים באופן חשמלי על פי 3 רמות הגזה לבחירת הצרכן (קלה, בינונית, כבדה) והופך את ההפעלה לקלה במיוחד.
הבר זמין בצבעי שחור ולבן ומאופיין במראה נקי ואלגנטי תוך שילוב פונקציונליות וחדשנות עיצובית במטבח.
לרגל החגים, בר המשקאות POWER יימכר ב-495 ש"ח (במקום 700 ₪) ויכלול גם שלישיית בקבוקים במהדורת חג מיוחדת, בשווי של 49 ₪, במתנה.
 
בר המשקאות Source - מגיע עם מערכת הפעלה במגע במשטח העליון המאפשר למשתמש לבחור את מבין את רמת ההגזה ההמועדפת עליו (קלה, בינונית, כבדה), באמצעות מסך LED. הבר זכה בלמעלה מ-200 פרסי עיצוב בינלאומיים והוא מגיע בצבעי לבן, שחור ואדום המשדרגים כל מטבח. 
לרגל החגים, בר המשקאות סורס יימכר במחיר 395 ₪ (במקום 495 ₪)  ויכלול גם שלישיית בקבוקים במהדורת חג מיוחדת, בשווי של 49 ₪, במתנה.
*בר המשקאות מדגם Source ניתן לשימוש בשבת ובחג לאחר הוצאת הסוללה ,ללא כל חשש לחילול שבת או חג.
להזמנות ניתן לפנות למוקד סודהסטרים במספר: 9880*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.