header 2

יום שישי, 30 ביוני 2017

מנהל הקריאייטיב הראשי של חברת קלווין קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You"

הסרטון בוים וצולם על ידי אלסדיר מקלילן
ניו יורקת 28 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):
Calvin Klein, Inc. קלווין קליין הודיעה היום שמנהל הקריאייטיב הראשי ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסרטים אלסדיר מקלילן ברעיון הקריאטיבי והבימוי של סרטון המוסיקה של השיר האחרון של הלהקה "I Dare You".
סימון מעריך זמן רב את The xx -- ג'יימי סמית, רומי מדלי ואוליבר סים -- ונמשך לעבודה של הלהקה עם מקלילן על סרטוני המוסיקה לשירים "On Hold" ו-"Say Something Loving". סימון, שראה קשר בין הסרטונים והעבודה שלו בקלווין קליין, שמח לשתף פעולה בסרטון השלישי בטרילוגיה, ותרם לאלמנטים של הארכיטקטורה והאווירה והשתמש בצוות אקלקטי של משתפי פעולה עם קלווין קליין.
סרטון המוסיקה, שצולם בלוס אנג'לס בבית סאודן של לויד רייט ובבית ריינבו של ג'ון לוטנר, נפתח עם השחקנית מילי בובי בראון, שמופיעה עכשיו בקמפיין By Appointment של קלווין קליין ומשתתפים בו גם אשטון סאנדרס, שמשתתף עכשיו בקמפיין הפרסום של ההלבשה התחתונה של קלווין קליין לגברים אביב 2017, פריס ג'קסון, שהשתתפה באירוע גיוס התרומות של מכון התלבושות השנה כאורחת של המותג, והדוגמנים לולו וארנסטו סרבנטס, שכל מהם מופיע בקמפייני פרסום של המותג וגם בתצוגת המסלול CALVIN KLEIN 205W39NYC.
הסרטון מושק היום בערוץ היוטיוב של The xx. למידע נוסף על שיתוף הפעולה, תלחצו בבקשה כאן.
אודות PVH Corp.
עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 שותפים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.
*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.
קרדיט עריכה: קלווין קליין
קרדיט תמונות: © 2017 Alasdair McLellan

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.