header 2

יום ראשון, 4 ביוני 2017

הירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר חוזרים ומציעים תיקי תלמיד בחצי מחיר S

עשרות ירידים שמאורגנים בשיתוף ועדי ההורים יציעו בנוסף לציוד בסיסי בהנחה גם תיקי תלמיד של COOL בחצי מחיר. היזם עוזי ריעני - ''אין סיבה לשלם 350 שקלים על טרולי כשאפשר לשלם רק 179 שקלים''

זה כבר הפך למסורת ובקיץ הקרוב בפעם הרביעית ברציפות, היזם החברתי עוזי ריעני, בסיוע של ועדי הורים מרחבי הארץ, יקיימו ירידים לרכישת ציוד לחזרה לבית הספר, בהם יימכר הציוד בהנחה של 20 עד 40 אחוזים ממחירי השוק.
מה שהתחיל לפני שלוש שנים כיוזמה מקומית בגבעתיים, תופס גם בקיץ הזה תאוצה ומתרחב לכל רחבי הארץ. נכון להיום כבר נקבעו 13 ירידים שיתקיימו במהלך חודש יולי בגדרה, נתניה, קדימה, הוד השרון, ירושלים, רמת גן, גבעת זאב, הרצליה, נס ציונה, רחובות, ראשון לציון, חולון ובת ים והכוונה היא לקיים למעלה מ-30 ירידים במהלך הקיץ.
גולת הכותרת בירידים השנה תיהיה מכירה של תיקי תלמיד אורטופדיים מבית טלבר פופ יצרנית מותג התיקים COOL אשר ייצרה במיוחד עבור קבוצת  הרכישה של ריעני ליין של תיקים, אשר ימכרו כמעט במחיר הקרן.
מדובר בעשרים וחמישה דגמים שונים לבנים לבנות, בהם הלו קייטי, ניקי הכבשה, מותגי דיסני וספורט בדגמים אורטופדיים ובדגמי סמארט טרול [טרולי]. את התיקים ניתן להזמין כבר היום באתר האינטרנט קבוצתית [https://www.kvutzatit.co.il ] ולקבל אותם ביריד ואו במשלוח הביתה.
המחיר לתיק אורטופדי יעמוד על 139 שקלים במקום 220 שקלים, הנחה של 37 אחוזים ולתיק טרולי המחיר הוא 179 שקלים במקום 350 שקלים הנחה של 49 אחוזים.
עוזי ריעני – ''אין שום סיבה שבעולם שאנחנו ההורים נשלם על תיקי תלמיד, שהם מוצר בסיסי ונחוץ לכל ילד, מחירים כל כך גבוהים הנהוגים בשוק. 350 שקלים לתיק טרולי זה שוד לאור היום. עובדה אפשר להסתפק ב-179 שקלים בלבד. חברת טלבר פופ ידועה לאורך עשרות שנים בתיקים האיכותיים שהיא מייצרת והיה לי חשוב להוכיח שאפשר להשיג ולמכור תיקים איכותיים וממותגים במחירים שפויים בלי לגרום להורים לחור בכיס ולא על חשבון האיכות. אין כאן שום טריק, יש כאן כח קניה מצד אחד ונכונות להרוויח פחות מצד שני.
'' יש לנו כמעט 14 אלף עוקבים בפייסבוק, רבים מהם הגיעו לירידים שארגנו בשנים האחרונות והם יודעים שאיכות המוצרים הוא דבר שאני מאוד מקפיד עליו, המחיר הנמוך לא בא על חשבון האיכות, פשוט הספקים שעובדים איתנו מבינים שכדאי להם להרוויח קצת פחות ולמכור הרבה, עובדה זה משתלם לכולם''.
נכון להשבוע ריעני כבר תיאם את קיומם של 13 ירידים אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב, גם למי שלא חבר בקבוצות הרכישה "להיות חבר בקבוצת הרכישה זה לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום, זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים עם ועדי ההורים בכל יישוב ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה לעשות זאת, כי אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".
עוד מחירים לדוגמא בקבוצת הרכישה:
מחברות סיכה 10 יחידות – 10 עד 12 שקלים.
מחברת חכמה – 5 שקלים
חבילת 30 מחקים – 10 שקלים
12 עפרונות – 5 עד 12 שקלים.
קלסר – 4 עד 10 שקלים
תיקיות גומי 6 עד 15 שקלים
טושים – 5 עד 6 שקלים
עפרונות צבעוניים – 4 עד 6 שקלים
מספריים – 2 עד 5 שקלים
יומן לתלמיד – 7 עד 30 שקלים
קלמר – 7 עד 30 שקלים
עטיפות מחברת – 2 עד 3 שקלים
עטיפות חוברת – 3 עד 6 שקלים
50 שמרדפים – 6 עד 15 שקלים
דבק סטיק – 1 עד 5 שקלים
מדגש זוהר – 5 עד 8 שקלים.
הצטרפו אל עוזי בפייסבוק
https://www.facebook.com/www.kvutzatit.co.il/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.