header 2

יום שני, 5 ביוני 2017

סיילספורס משיקה אפליקציית מכירות חכמה משולבת בינה מלאכותית - השקה חדשה.


מאפשרת זיהוי לידים הטובים ביותר וסגירת מכירות מהר יותר

חברת סיילספורס (סימול: CRM), מובילה עולמית בתחום ה-CRM (תוכנות לניהול קשרי לקוחות) משיקה את אפליקציית מכירותPRM  (Sales Cloud Partner Relationship Management), המאפשרת לנציגי המכירות בשטח לגשת למערכות ניהול קשרי הלקוחות שלהם עם האפליקציה לנייד Salesforce1 תוך כדי תנועה ולקבל תובנות לפעולה באמצעות יכולות "איינשטיין" (בינה מלאכותית). איינשטיין תאפשר לנציגי המכירות לזהות  במהירות מהם הלידים הטובים ביותר לעסקאות חדשות, לסיים עומסי עבודה ולהגביר את האפשרויות להגדלת מכירות.

"פורטלים מסורתיים לניהול שותפים הם בדרך כלל מערכות גנריות מדור קודם המנותקות ממערכות ה-CRM. התוצאה היא ביצועים בלתי תקינים לערוצי המכירות וכן חוויית משתמש גרועה", כך מסר אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce ישראל. לדבריו "כשליש מההכנסות הממוצעות של חברות מגיעות משותפים ויותר משני שליש מההכנסות של חברות בתחום ההיי-טק, הייצור והתקשורת – לכן זה קריטי וחשוב עבורן לאפשר לכל שותף, מפיץ ומשווק להשתמש בכלים, המותאמים אישית יחד עם המידע לו הם זקוקים כדי למכור מהר יותר וחכם יותר.

אפליקציית PRM החדשה מאפשרת לחברות לבנות בקלות קהילות שותפים מודרניות וממותגות בעזרת קליקים ולא בעזרת קודים. בניגוד לפורטלים של שותפים מהדור הקודם שנבנו על מערכות ארכאיות ובלתי גמישות בעלות חלקים המנותקים זה מזה, אפליקציית Sales Cloud משלבת בצורה חלקה את שתי הפונקציות: שותפים ומכירות ישירות.

בין הטכנולוגיות החדשות המוטמעות במוצר: אשף התקנה חדש, המאפשר למנהלי הערוצים להגדיר בקלות, להתאים אישית ולפרוס את האפליקציה שלהם תוך ימים ספורים. מנהלי הערוצים יכולים לגרור ולהדביק תוכן קיים של אתר, גרפיקה וקטעי וידאו כדי להבטיח שהערוץ יישאר מעודכן כמו האתר של החברה. המלצות התוכן של "אינשטיין" משתמשות ביכולות למידת מכונה כדי להציף קבצים מתאימים המאפשרים לנציגי הערוץ להיות פרודוקטיביים יותר. לדוגמה, אם שותף מציג מסמך תיאור מוצר חדש, איינשטיין ימליץ על קבצים, כולל גרפיקה של לוגו, הנחיות למיקום מוצרים ותיעוד תמחור עבור מוצר חדש זה.  ולבסוף, ערוץ שיווק אוטומטי אשר מרחיב את העוצמה של שיווק ענן לכל שותף, ומאפשר לשותפים לבנות, לעקוב ולנתח מסעות פרסום בדוא"ל כדי לספק חוויית לקוח אישית על גבי כל מכשיר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.