header 2

יום רביעי, 28 ביוני 2017

דיקסי גריל בר של השף חיים כהן חגיגית אחרי שיפוץ ראשון מזה 24 שנים של פעילות 24/7

"24 שנים עברו מאז שדיקסי נפתחה..", כתב חיים כהן בפוסט בצמוד לתמונה מיום השיפוצים הראשון, " היא פועמת ביום ובלילה ומשרתת אלפי אנשים בחודש. כנפיים, סלטי קיסר, המבורגרים, אנטריקוט, הום פרייז, ביצי בנדיקט, כולם הונחו על שולחנות הסועדים 24 שעות ביממה. בחשיכה שמנתקת את הזמן ומייצרת את תחושת הדמדומים. הרבה אהבות התממשו, העסקאות הכי גדולות במשק נחתמו פה בתאים, משפחות עם ילדים שההורים שלהם אכלו בלילות כנפיים, דור מביא דור, שרשרת ארוכה של חיים ומעל לכל, עובדים שבאו צעירים ולא יכלו להתנתק מהמקום, גם אחרי 10 , 17 או 24 שנים. היום יצאנו לשיפוץ מהיסוד וכמו הדי.אנד.איי של דיקסי, גם המשפצים עובדים 24/7.".

ואכן  כעבור 8 ימים נפתחה דיקסי  מרועננת ומשופצת. במסגרת השינוי המרענן נשמרה לחלוטין אווירת דיקסי האפלולית והאינטימית  כזו שמרגישה כמעט זהה בבוקר ובלילה, כיאה למוסד שפתוח 24 שעות ביממה, עם התאים המפורסמים המאפשרים פרטיות לסועדים.

החלל הותאם לנפח העבודה של דיקסי כמקום העובד 24/7  ולדרישה של אופציות ישיבה שונות המתאימות למשפחות, אנשי עסקים ובליינים. כך, יתאפשרו שולחנות לישיבה משפחתית וארוחות מרובות משתתפים ומצד שני, שולחנות אינטימיים, נחבאים כמעט, לזוגות ולאנשי עסקים המחפשים פרטיות. בנוסף, נבנה מחדש מתחם הבר בתוך המסעדה במיקום חדש.  

על השינוי אמונים משרד האדריכלים ברנוביץ-קרוננברג. מי שעיצבו את מסעדת יפו תל אביב וכן פרויקטים נוספים בחו"ל בהם מעורב כהן.

כבר 24 שנה שדיקסי יוצרת מורשת קולינרית וחרטה על דגלה לשלב בין קלאסיקה לחדשנות, בין אוכל אמריקאי עם נגיעות אסייתיות ופיוז'ן. בדיקסי מגוון מנות קלאסיות אשר מוגשות במסעדה כבר שנים ארוכות, זאת בצד תפריט שף מודרני המתעדכן פעמיים בשנה.  לרגל הפתיחה המחודשת התחדש גם התפריט במגוון מנות קיץ אותם הכין חיים כהן כמו:
· פאייה אנדולוסית של שפונדרה, אורז ספרדי מבושל בציר טלה, סופריטו, עגבניות שרי וכרובית ומעל שפונדרה טלה בבישול ארוך
· צלעות עגל מעושנות ברוטב ברביקיו, בוטנים מתובלים, כוסברה ולימון בליווי צ'יפס בתיבול קייג'ין וסלט קולסלאו
· סשימי של סלמון, רוטב עגבניות שרי צלויות וקארי אדום

עם השנים, קיבל המקום את חותמת האישור שלו כמוסד רשמי: ומתכנסים בו "פרלמנטים" מגוונים של לקוחות קבועים, שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים, אנשי חיי הלילה, משפחות ועיתונאים רבים לצד שחקני כדורסל הזרים המשחקים בקבוצות ליגת העל ורואים בדיקסי מקום מפלט המזכיר להם טעמי בית ופוקדים את המסעדה מספר פעמים בשבוע.




.

דיקסי גריל בר | רחוב יגאל אלון 120 פינת תוצרת הארץ 3, תל אביב | 03-6966123

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.