header 2

יום שישי, 30 ביוני 2017

סיילספורס מאיצה פיתוח יישומיAI לפלטפורמת ה-CRM שלה

בעקבות השקת מערכת הבינה המלאכותית "איינשטיין" פותחת החברה את שערי ה-AI גם בפני 4 מיליון מפתחים

מציעה כלים לשילוב מהיר של עיבוד שפה טבעית וזיהוי אובייקטים באפליקציות חדשות

השקת מערכת הבינה המלאכותית "איינשטיין" של סיילספורס נתנה את האות להטמעה נרחבת של פתרונות מסוג זה בקרב מאות אלפי לקוחות החברה ברחבי העולם. לראשונה, מערכתAI  מתקדמת זמינה עתה לכל ארגון כמוצר מדף ידידותי ורב עוצמה, עם יכולות מתקדמות לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק.

עתה עושה סיילספורס צעד גדול נוסף בתחום זה והיא פותחת את שערי עולם הבינה המלאכותית בפני קהילת המפתחים - באמצעות כלים לניצול ההזדמנויות הטמונות בו. לצורך כך השיקה היום סיילספורס פלטפורמת שירותים חדשה (Einstein Platform Services) המספקת ל-4 מיליון מפתחי סיילספורס בעולם ובישראל שירותי מדף - בתחומים כמו עיבוד שפה טבעית וזיהוי אובייקטים - ומשאבי הדרכה מקוונת לפיתוח אפליקציותAI  חכמות ומתקדמות עבור הלקוחות. באמצעותם ניתן יהיה לפתח בקלות ובמהירות אפליקציות בינה מלאכותית לפלטפורמת סיילספורס בתחומים מגוונים כמו: מכירות, שירות, שיווק, מסחר ועוד. הפתרונות נחשפו היום באירוע המפתחים  TrailheadDXשנערך בסן פרנסיסקו, בהשתתפות מאות נציגים מ-24 מדינות.

"זהו הזמן הטוב ביותר להיות מפתח סיילספורס", אמרה שרה פרנקלין, סגנית נשיא בכירה לתחום קהילת המפתחים. "ההצלחה של המפתחים מובילה להצלחה של הלקוחות, ומשימתנו היא להכשיר את כולם למהפכת הבינה המלאכותית באמצעות הכלים ואמצעי ההדרכה המתקדמים ביותר.  

המהלך של סיילספורס משקף את הביקוש הגדול של משתמשים עסקיים לחוויות מתקדמות ומותאמות אישית הדומות לחוויות בחייהם הפרטיים. כדי לעמוד בציפיות הללו זקוקים המפתחים לפלטפורמה חדשנית שתסייע להם לשלב בקלות טכנולוגיות AIבאפליקציות שלהם. על פי מחקר של IDC עד שנת 2020 כ-80% מהאפליקציות יכילו מרכיבים של בינה מלאכותית. פלטפורמת איינשטיין מחוללת דמוקרטיזציה בתחום ה-AI וסדרת השירותים החדשה תאפשר לכל מפתח לשלב במהירות מרכיבי בינה מלאכותית באפליקציות שלו, תוך קידום הקריירה וההצלחה העסקית שלו. 

בין שירותי המדף החדשים המוצעים עתה:
Einstein Sentiment – יאפשר זיהוי ומיון של טון הלקוחות בכל מסרי הטקסט שלהם עם החברה (כולל רשתות חברתיות): חיובי, שלילי ניטראלי, זיהוי מגמות בקרב קבוצות של לקוחות וטיפול מהיר בלקוחות לא מרוצים
Einstein Intent – זיהוי הכוונות הסמויות של לקוחות באמצעות ניתוח הפניות שלהם לחברה, זיהוי מהיר של בעיות והפעלה מידית של פתרונות לסיוע.
Einstein Object Detection – זיהוי מספר אובייקטים ייחודיים בתוך תמונה אחת וכן זיהוי מיקום גיאוגרפי, גודל ומספר האובייקטים. היכולות הללו יאפשרו שיפור השירות, שיפור ניהול מלאי ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.