header 2

יום חמישי, 1 ביוני 2017

"מת על הבמה", דרמה חדשה ומסקרנת מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר מליסה ליאו, החל מה-6.6 רק בyes! IG

דרמה חדשה ומסקרנת מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר מליסה ליאו, המבוססת על ספר באותו שם שכתב ויליאם נודלסדר. הסדרה מתרחשת בסצנת הסטנד אפ קומדי של לוס אנג'לס בשנות ה-70, המקום ממנו יצאו קומיקאים מצליחים רבים כמו דיויד לטרמן, ג'יי לנו וריצ'ארד פריור, ומציגה את האנשים הפגומים, מלאי ההשראה והקצת משוגעים, שעמדו לבדם לפני קהל חי, בעודם כמהים לתהילה, עושר ועם קצת מזל, כמה דקות על הספה של ג'וני קרסון. הם אלו שייסדו את העסק הסבוך והמרתק שמטרתו לגרום לאנשים לצחוק.
את הקבוצה הדמיונית של קומיקאים מתחרים, אבל גם מגובשים, מדריכה "גולדי" (לאו), הבעלים של מועדון סטנד-אפ-קומדי נחשב, ששולטת בעסק שלה ביד ברזל ומטפחת את הקומיקאים שלה באהבה קשוחה.
אנסמבל השחקנים הרחב של הסדרה כולל את ארי גריינור, מייקל אנגרנו (The Knick), קלארק דיוק, אנדרו סנטינו, אריק גריפין, אר.ג'יי. סיילר, אל מדריגל וג'ק לאסי. בין השחקנים האורחים: דילן בייקר ("האישה הטובה", "האמריקנים"), רוברט פוסטר ("ג'קי בראון"), קאת'י מוריארטי ("השור הזועם"), אלפרד מולינה ("שוקולד", "אויבות: בטי וג'ואן") וסבסטיאן סטן (קפטן אמריקה: חייל החורף").


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.