header 2

יום שני, 19 ביוני 2017

ההשפעה הכלכלית של AI - תוצאות מחקר חדש של סיילספורס.

להלן תוצאות מחקר חדש של סיילספורס, שנעשה באמצעות חברת המחקר IDC:
·      עד שנת 2020, פעילויות CRM (ניהול קשרי לקוחות), הנתמכות על ידי אינטליגנציה מלאכותית, יתרמו לרווח העסקי הגלובלי 1.1 טריליון דולר וייצרו 800,000 מקומות עבודה חדשים (!).
·      לפי הערכות, הלקוחות של סיילספורס יהוו 293 מיליארד דולר מנתח זה וייצרו יותר מ-155,000 משרות חדשות עד לשנת 2021.
·      לפי הערכות, השוק הגלובלי בתחום האינטליגנציה המלאכותית בתחום ה-CRM יצמח מ-7.9 ביליון דולר ב-2016 ל-46.3 ביליון דולר עד ל-2021.

סיילספורס העולמית חושפת תוצאות מחקר חדש של IDC, המפרט את ההשפעה הכלכלית של אינטליגנציה מלאכותית (AI) על מערכות CRM. פעילויות CRM המונעות על ידי AI יגרמו לשיפור היעילות של ארגונים, כך שבסופו של דבר יפיקו יותר מ-1.1 טריליון דולר ברחבי העולם וכ-800,000 עבודות חדשות עד ל-2021- מספר שיעקוף את מספר המשרות שיעברו מהעולם בשל האוטומציה.

אינטליגנציה מלאכותית משפיעה על כמעט כל היבט של החיים הצרכניים שלנו, והיא מגדירה מחדש כיצד אנו פועלים מול טכנולוגיות ומתקשרים אחד עם השני. בעקבות התפתחויות בעולם המחשוב, ביג דאטה ופריצות דרך בתחום למידה ממוחשבת, ה-AI ישנה גם את האופן בו אנו עובדים. בעוד שחלק מהחוקרים משערים שאוטומציה המונעת על ידי AI  תשפיע על 49 אחוזים מהפעילויות בעולם העבודה ותגרום לאובדן של 5 אחוזים מהעבודות בשוק, נתונים חדשים של חברת המחקר IDC מציעה ש- AI יוכל למעשה לשפר את היעילות של העובדים, במיוחד בתחומים הקשורים ל-CRM. משיפור נתוני מכירות ולידים ועד למערכי שיווק אישיים יותר, ה-AI יוכל לספק לכל עובד כלים שיהפכו אותו ליעיל, ולחכם יותר, ויהפכו את חווית הלקוח לאישית יותר.

לפי נייר עמדה חדש של IDC, שהוזמן על ידי סיילספורס, שנת 2018 תהווה ציון דרך באימוץ AI. יותר מ-40 אחוזים מהארגונים אמרו שהם יאמצו AI בתוך השנתיים הבאות. למעשה, עד לשנץ 2018, IDC צופה ש-75 אחוזים מהארגונים יכללו פונקציות שלAI  לפחות באפליקציה אחת. פעילויות CRM הנתמכות על ידי AI יכסו ספקטרום גדול של מקרים בכמעט כל ההיבטים של הארגון, כולל האצת מעגל המכירות, שיפור יצירת לידים, הפיכת קמפיינים לאישיים יותר וצמצום העלויות של שיחות תמיכה ושירות.

"ה-AI משפיע על כל המגזרים של הכלכלה ועל כל עסק ועסק. עבור שוק ה-CRM, הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום התוכנה- ההשפעה של ה-AI תהיה משמעותית, תפיק רמות חדשות של יעילות של עובדים ותסמיך ארגונים להניע חוויות לקוח טובות יותר", אמר קית' בלוק, סגן יו"ר, סגן נשיא ומנהל תפעול ראשי בסיילספורס, " חברות שמאמצות AI, חייבות לעבוד על תכניות לפיתוח כוח עבודה חדש  כדי להבטיח שהעובדים יהיו מוכנים לגל חדש של חדשנות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.