header 2

יום ראשון, 25 ביוני 2017

Azrieli RoofTop Cinema: רשת "יונייטד קינג" קולנוע פופ-אפ יפתח על גג קניון עזריאלי תל אביב

כמו בניו יורק, לונדון, אמסטרדם וערים גדולות נוספות בעולם יפתח קולנוע אמפי תיאטרוןבקניון עזריאלי תל אביב

פעילות קולנוע OUTDOOR הולכת ותופסת תאוצה בערים הגדולות בעולם ומגיעה כבר שנה שנייה לתל אביב במסגרת שיתוף פעולה של "יונייטד הפצה", סרטי שובל קונישיין ועופר שמר הפקות.

הקולנוע  Azrieli RoofTop Cinemaממוקם באמפי תיאטרון שעל גג קניון עזריאלי תל אביב, מידי ערב יוקרנו בו מיטב להיטי הסרטים של קיץ 2017 ויכלול כ- 400 מקומות ישיבה ויפעל כאמור בחודשים יוני – אוגוסט.

באי המתחם יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 19:00 ועד תום ההקרנה האחרונה מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר במחירים נוחים עם שפע נשנושים מלוחים ומתוקים, מוסיקה חיה ( D.J. כל ערב), אווירה ייחודית שאין שנייה לה תחת שמי תל-אביב ומול הנוף האורבני יוצא הדופן של מגדלי עזריאלי.

מחיר כרטיס כולל משקה ראשון ב- 49 ₪ בלבד ובמהלך הקיץ יוקרנו כל הלהיטים המובילים החדשים, ביניהם וונדר-וומן, ספיידרמן, המומיה ועוד, וגם סרטי ילדים כמו מכוניות והמיניונים.

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב: "קניון עזריאלי תל אביב הינו מרכז הקניות והבילוי של ישראל, המציע לקהל לקוחותיו את מיטב החוויות המובילות מהעולם. אנחנו תמיד מקווים להוביל בכל הנוגע לאירועים חדשניים וייחודיים, גם השנה בחרנו לאור ההצלחה בשנה שעברה להמשיך לרגש את לקוחותינו בחוויה קולנועית בינלאומית יחידה מסוגה בארץ, המתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם חברת יונייטד אשר תפעיל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים".

רכישת הכרטיסים תתבצע דרך האתר rooftopcinema-tlv.co.il .

צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.