header 2

יום חמישי, 1 ביוני 2017

מנקיינד מעדכנת לגבי ההנהלה הבכירה מייקל קסטניה מונה למנהל עסקים ראשי וחבר במועצת המנהלים של MannKind

ולנסיה, קליפורניה, 30 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
 MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה מינתה את מייקל קסטניה, ד"ר לרוקחות, למנהל עסקים ראשי בתוקף מ-25 במאי 2017. ד"ר קסטניה החליף את מתיו פפר, ששימש כמנהל עסקים ראשי וגם כמנהל כספים ראשי מאז ינואר 2016 וכמנהל עסקים ראשי מ-2008 עד 2016. כדי לאפשר העברה מסודרת, מר פפר ימשיך לעבוד בחברה בתפקיד ייעוץ עד סוף יולי 2017.
בנוסף, ב-25 במאי 2017 ד"ר קסטניה מונה למועצת המנהלים של MannKind.
קנט קרסה, יו"ר מועצת המנהלים, אמר: "מועצת המנהלים אסירת תודה מאוד למאט על שירותו המסור לחברה בתשע השנים האחרונות. מאט בנה בהצלחה את הבסיס של החברה כשעברה את השינוי לישות מסחרית והכין ביעילות את מייקל להיות יורשו". מר קרסה המשיך: "מייקל הפגין מומחיות מסחרית עמוקה בתפקידו הקודם כמנהל מסחרי ראשי כשבנה מלמטה למעלה את היכולות שנחוצות כדי למצב את Afrezza ואת החברה לצמיחה בעתיד. בהנהגתו של מייקל, מספר המרשמים החדשים של Afrezza גדלים בהתמדה מאז ההשקה של MannKind והסיכויים העתידיים לגבי המוצר החדשני הזה טובים מאוד. מועצת המנהלים נלהבת לנוע קדימה בהנהגתו של מייקל".
ד"ר קסטניה אמר: "לכבוד הוא לי להוביל את MannKind לשלב הצמיחה הבא. האינסולין הנשאף שלנו, Afrezza, הוא באמת מוצר מבודל שיעזור למיליוני אנשים שסובלים מסוכרת. ההתמקדות המתמדת שלנו בהעצמת אנשים לנצח במאבק היומיומי של ניהול הסוכרת שלהם יבדל את MannKind".
רוז אלינאיה, כיום סגנית נשיא בכירה ומנהלת חשבונאות ראשית של החברה, תמלא את התפקיד של מנהלת כספים ראשית בפועל עד שימונה מנהל כספים ראשי קבוע.
ד"ר קסטניה אמר: "אני שמח שרוז ממלאת את התפקיד הזה כי אני אפיק תועלת רבה מ-14 שנות הניסיון שלה בחברת MannKind. היא תהיה נכס חשוב עבורי כשאכנס לתפקידי החדש".
אודות MannKind Corporation

MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.