header 2

יום ראשון, 11 ביוני 2017

Ayalon t shirt collection: קולקציית הקפסולה בעיצובו של בן מנחם בקניון אילון

לרגל השקת קולקציית הטישרט תתקיים תחרות ברשת בה תוכלו לזכות בגיפט קארד של 2,000 ₪ לקניות בקניון איילון למימוש בעשרות מותגי אופנה ולייף סטייל
קניון אילון מזמין אתכם עד לתאריך ה-17.6 ליריד Ayalon t shirt collection, בו ימכרו חולצות טי שירט מקולקציית הקפסולה של בן מנחם, התחיל את דרכו כבלוגר אופנה ולייף סטייל וכיום משמש כארט דירקטור של חברת "שייר" מדיה ובעל ליין D.T.L לקולקציות עונתיות.

הקולקציה עוצבה תחת הסלוגן של קניוני עזריאלי "כמה קל להיות מאושר" וישנם ארבעה דגמים עם אייקונים מתחלפים של גלידה, יהלום, לב ואננס. על החולצה מודפס המוטו “HAPPINESS IS” על מנת שכל אחד יוכל לבחור את הדבר הקטן-גדול שעושה אותו מאושר. הדגמים עשויים מכותנה וצבעי ההדפסים הינם בצבעי ניאון שמשדרים אווירה שמחה וקיצית.
במקביל לפעילות יריד הטישרטים תתקיים תחרות ברשת בה תצטרכו לעקוב אחרי @azrieliayalon באינסטגרם, להצטלם בעמדת הצילום בקניון לתמונת הקיץ שלכם עם הטישירט החדשה והעלו לאינסטגרם בצירוף התיוגים: #ayalontcollection ו- #azrieliayalon, התמונה המקורית ביותר תזכה בגיפט קארד בקניון איילון בסך 2,000 ₪ אשר ניתן למימוש בעשרות מותגי אופנה ולייף סטייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.