header 2

יום חמישי, 1 ביוני 2017

גרין, טוויד מקבלת את אות הצטיינות הכסף בביצועים של בואינג

קולפסוויל, פנסילבניה, 31 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):
גרין, טוויד Greene, Tweed & Co. קיבלה את אות הצטיינות הכסף בביצועים של בואינג לשנת 2016, שניתן על ידי חברת בואינג שמחלקת את האות כל שנה כהוקרה לספקים שהשיגו ביצועים מעולים בהספקה. כדי לעמוד בדרישות הפרס, גרין, טוויד שמרה על שיעור הספקה בזמן של לפחות 98% במשך תקופת ביצועים של 12 חודשים, מאוקטובר 2015 עד ספטמבר 2016.
"גרין, טוויד גאה מאוד לקבל את אות הצטיינות הכסף בביצועים של בואינג בפעם הרביעית", אמר גארי אפלבי, סגן נשיא ומנהל כללי של עסקי התעופה של גרין, טוויד. "אנחנו שואפים להשיג ביצועים מעולים באמצעות תיק הפתרונות החדשני שלנו, והתמיכה במחויבות הזאת באמצעות מצוינות עקבית בשירות הלקוחות והספקה בזמן היא קריטית להצלחה שלנו בשוק התעופה התובעני".
גרין, טוויד מספקת מערכות איטום מתקדמות ורכיבים מרוכבים תרמו פלסטיים למגוון תוכניות של מטוסי בואינג. גרין, טוויד היא מובילה בתעשיית התעופה יותר מחמישים שנה, והרכיבים שלה משמשים ביותר מ-90% מהמטוסים המסחריים והצבאיים בעולם.
אודות גרין, טוויד

גרין, טוויד מנצלת מומחיות במגוון של שווקים ומוצרים כדי לתת ללקוחות פתרונות חדשניים שיעמדו באתגרי ביצועים ויפחיתו את עלות התפעול הכוללת. באמצעות אנשי הנדסה, מכירות ותמיכה מיומנים שנמצאים ברחבי האמריקות, אירופה ואסיה, גרין, טוויד מספקת פתרונות ליישומים של הלקוחות בהיקף גלובלי. כבר יותר מ-150 שנה, גרין, טוויד נמצאת בחזית החדשנות וגאה לספק מוצרים מובילים, ביניהם Chemraz®, Arlon®, Avalon® ו-WR® & AR® שנמכרים בכל העולם.

המוצרים של גרין, טוויד נמכרים ומופצים בכל העולם. למידע נוסף התקשרו לטלפון +1.215.256.9521 או בקרו באתר שלנו בכתובת www.gtweed.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.