header 2

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

Equity International סוגרת את הקרן הראשונה שמתמקדת באסיה

שיקאגו, 7 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
Equity International (EI), חברת ההשקעות של סם זל שמתמקדת בשווקים מתעוררים, הודיעה היום על הסגירה של הקרן ZEI Co-Invest 1 Fund (קרןZEI  אסיה), עם התחייבויות בסך 205 מיליון דולר. קרןZEI  אסיה צפויה להשקיע יחד עם הון אחר בפרויקטי נדל"ן לוגיסטיקה בהיקף של יותר מ-2 מיליארד דולר באסיה שיפותחו על ידי ESR (e-Shang Redwood), חברה מסונפת של EI.
המנכ"ל של Equity International טום הנגאן אמר: "זאת הקרן הראשונה בהיסטוריה שלנו שמתמקדת באסיה. היא משקפת את ההזדמנויות שאנחנו רואים במגזר הלוגיסטיקה באזור, במיוחד בנכסי מחסנים ביפן. אנחנו שמחים שיש לנו משקיעים מוסדיים מתוחכמים שמשקיעים לצד EI באמצעים שונים כדי לנצל הזדמנויות בשווקים ספציפיים, ואנחנו מצפים להמשך העבודה עם ESR ליצירת פלטפורמת לוגיסטיקה כלל אסייתית מובילה".
צ'רלס דה פורטס, נשיא ומייסד שותף של ESR, אמר: "אנחנו נלהבים להרחיב את הקשרים שלנו עם סם זל ו-EI, שהיו מאוד חיוביים וזרז צמיחה מהותי של פלטפורמת הלוגיסטיקה האסייתית שלנו מאז השותפות הראשונה שלנו ב-2013. אנחנו מצפים להשקעה מהירה של ההתחייבות הגדולה במה שאנחנו מאמינים שתהיה אחת מצנרות הפרויקטים הכי חשובות בתחום הלוגיסטיקה ביפן, תוך התמקדות באזורים מטרופוליטניים שצומחים עם המשך האורבניזציה והגלובליזציה של המסחר".
הסגירה של קרן ZEI אסיה באה אחרי פעילות השקעה משמעותית אחרת של EI והחברות המסונפות שלה השנה, כולל:
·        התקשרות בהסכם להשקיע 400 מיליון ריאל ב-Estapar Estacionmentos, חברת החניה והתשתיות הגדולה ביותר בברזיל (אוגוסט 2016).
·        המיזוג של Redwood Group עם e-Shang  (ינואר 2016).
·        ההשקעה של גולדמן זקס ב-SAMHI (ינואר 2016).
"אנחנו רואים הרבה הזדמנויות השקעה מותאמות לסיכון אטרקטיביות, במיוחד באמריקה הלטינית, הודו וחלקים של אסיה", הוסיף הנגאן. "בנוסף להשקעה ישירה, אנחנו מחויבים לשמור על החברות שבתיק שלנו כדי ליצור פלטפורמות צמיחה חזקות".
מאז 2012, EI והחברות המסונפות שלה גייסו הון של יותר מ-2.4 מיליארד דולר והשקיעו יותר מ-1.5 מיליארד דולר.
אודות Equity International
Equity International (EI), שהוקמה על ידי סם זל ב-1999, משקיעה בפלטפורמות נדלן ותשתיות בשווקים המתעוררים. ההשקעות והערך של EI מרחיקות לכת יותר מההון שלה כי היא מספקת לחברות שבתיק שלה: אמינות מוסדית, ממשל תאגידי יוצא דופן, פרקטיקות מיטביות, נקודת מבט תפעולית ייחודית וגישה לרשת גלובלית חזקה. EI משתמשת בגישה של בעלות פעילה, תוך שותפות עם הנהלות החברות שבתיק כדי להשיג צמיחה אסטרטגית והובלה בענף. כתוצאה מכך, EI זכתה להכרה כשותפה מועדפת ברחבי העולם. אינטרנט: http://www.equityinternational.com
אודותe-Shang Redwood
e-Shang Redwood (ESR) מפגישה שתיים מהמפתחות, הבעלים והמפעילות המובילות של נדלן לוגיסטיקה באסיה והיא אחת מפלטפורמות נדלן הלוגיסטיקה הגדולות ביותר באזור עם פרויקטים של יותר מ-3.5 מיליון מ"ר בבעלות ובפיתוח ברחבי סין, יפן ודרום קוריאה, ומשרדי ניהול הון וקרנות בהונג קונג וסינגפור.
Redwood, שהוקמה ב-2006, ו-e-Shang, שהוקמה ב-2011, התמזגו ב-2016 ויצרו את ESR, עם גיבוי של כמה מהמשקיעים הבולטים בעולם ביניהם APG, ורבורג פינקוס, Equity International, PGGM, CPPIB, PAG, מורגן סטנלי, CBRE וגולדמן זקס. כיום צנרת הפרויקטים של ESR הוא מהגדולות באסיה ומתמקדת באזורים המטרופוליטניים החשובים שקשורים באופן ההדוק ביותר עם הצריכה והגלובליזציה של המסחר. ESR היא גם בעלת הנכסים צד שלישי הגדולה ביותר של חברות המסחר האלקטרוני המובילות בסין, וגם של לוגיסטיקה של שרשרת קרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.