header 2

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

סומוטו (ת"א: סמטו) מינתה את יעקב טננבוים לדירקטור במועצת המנהלים של החברה

סומוטו לימיטד - חברת תוכנה ישראלית גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מתכבדת להודיע כי מר יענקלה טננבוים נענה לפנייתו של מר שוקי אברמוביץ יו"ר דירקטוריון סומוטו להצטרף לדירקטוריון החברה, על מנת שיתרום מזמנו ומניסיונו לפיתוח ולהמשך הצלחת החברה והתנופה הגדולה בה היא נמצאת.
 
מר טננבוים היה שותף בעברו במספר רב של אקזיטים כיו"ר ומוביל חברות, ביניהן SPL, INSUREWORX, SABRATEC, ו-GENIEO, והוא בעל ניסיון רב במיזוגים ורכישות, כמו גם יזם ומשקיע בארץ ובשוק הבינלאומי.
 
יחד עם מר טננבוים, ומתוך מטרה  לחזק ולהרחיב את דירקטוריון החברה, יצטרפו כחברי דירקטוריון הגברת נואימי שמאייר, אשר בתפקידה האחרון שימשה כשותפה בכירה וראש מחלקת ההי-טק במשרד עורכי הדין מ.פירון וכן מר עומר זרחיה שהינו יזם, משקיע ובעל ניסיון רב באינטרנט אשר מכר לאחרונה חברה שהקים.
 
סומוטו היא חברת תוכנה ישראלית גלובאלית, המתמחה בשיווק באינטרנט, בפרסום בווידאו, פירסום במובייל ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירים ניידים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, בשנת 2014 נרכשה חברת ג'ניו חדשנות והפכה לחברה בת בבעלות מלאה של סומוטו. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה-Mac. מוצר הדגל של החברה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, ,המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות החיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם וכן מפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 נרכשה גם חברת טאבאטו והפכה לחברה בבעלות מלאה של סומוטו. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה הייתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום כמו גם הרחבת בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה החברה את חברת טרסר טיוד והפכה לחברה בבעלות מלאה של סומוטו. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בווידאו ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות צדדים שלישיים. רכישת טרסר הינה חלק מחזונה של סומוטו להשיג דריסת רגל ולהעמיק את פעילותה בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, בעל קצבי צמיחה מהירים. טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור החברה בשנים הקרובות.בספטמבר 2016 רכשה החברה אתMeme Video  חברה טכנולוגית המתמחה בפרסום בווידאו. פעילות הפרסום בווידאו של Meme  מבוססת טכנולוגיה שפותחה על ידה וטכנולוגיה של צדדים שלישיים. החברה פיתחה כלים טכנולוגיים חדשניים בעולם הווידאו הדיגיטלי, הכוללים Ad Server, Waterfall, כלים לניתוח Big Data, מערכת אלגוריתמים המאפשרים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית ואחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.