header 2

יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

גרין, טוויד מרחיבה את הנוכחות והיצע המוצרים בתחום האנרגיה


יוסטון, 8 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

גרין, טוויד, הספקית של קו הפרפלואורו אלסטומרים Chemraz® והתרמופלסטיקים המתקדמים Arlon® ו-Avalon® הודיעה על הקמת גרין, טוויד אנרגיה (Greene, Tweed Energy), שתתמקד בהרחבת הפתרונות החדשניים שלנו ליישומים קריטיים לכל ההיבטים של שרשרת הערך בנפט וגז.

בהיותה חברה מגוונת, גרין, טוויד נמצאת בעמדה ייחודית להתאים את עצמה לגודל השוק המשתנה ולהתאים במהירות את קיבולת הייצור לביקוש בשוק. השילוב בין שוקי החיפוש והפקה, בתי זיקוק ופטרוכימיה וייצור חשמל שלנו הופך את תיק המוצרים המתקדמים של גרין, טוויד אנרגיה לאחד המקיפים ביותר שיש. גישת המערכות ההוליסטית שלנו והמחויבות לאיכות הופכת את גרין, טוויד למשאב המועדף בשוק של רכיבים בתכנון מותאם ללקוח כמו גם מבחר עצום של חלקים וצורות חומרי גלם סטנדרטיים.

גרין, טוויד אנרגיה מעניקה ללקוחות את התמיכה הגלובלית שהם צריכים, תוך מתן שירות אזורי ומגיב בכל האתרים שלה ברחבי העולם, עם מתקני ייצור חדישים, שירותים הנדסיים ותמיכת לקוחות שנמצאים ברחבי האמריקות, אירופה ואסיה.

אודות גרין, טוויד

גרין, טוויד היא חברה בבעלות פרטית שמגוונת על פני ענפים רבים, ונמצאת בעמדה ייחודית להשקיע בשינויי שוק דינמיים ולהגיב להם. החוזק ההנדסי והטכני שלנו מאפשר לגרין, טוויד לפתור את האתגרים הכי גדולים של לקוחותינו, ולעזור להם לשפר את הפריון והרווחיות באמצעות שותפות ושיתוף פעולה הדוקים. העסק גרין, טוויד אנרגיה מנוהל על ידי רון קולוואי, ותיק בענף עם יותר מ-26 שנות ניסיון בהספקת פתרונות ליישומים קריטיים.

המוצרים של גרין, טוויד נמכרים ומופצים בכל העולם. למידע נוסף, טלפנו +1.215.256.9521 או בקרו באתר שלנו שכתובתו www.gtweed.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.