header 2

יום שני, 26 בספטמבר 2016

קבוצת מר מקימה רשת סיבים אופטיים בכ-30 מיליון שקל במערב אפריקה

זכייה נוספת לקבוצת מר באפריקה:
פורסת רשת סיבים אופטיים באורך של 330 ק"מ בפרויקט במדינה במערב אפריקה בהיקף של 29 מיליון שקל

הפרויקט יספק רשת אינטרנט מהירה בפס רחב לתושבי המדינה והוא פרויקט השלישי של קבוצת מר באפריקה בתחום הסיבים האופטיים

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה ביום חמישי כי היא פורסת רשת תקשורת של סיבים אופטיים באורך של 330 ק"מ במדינה במערב אפריקה בהיקף של 29 מיליון שקל. פריסת רשת התקשורת צפויה לעמוד על כ-6 חודשים.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט זה, הבולטת על רקע ההאטה בהשקעות ביבשת. זכייה זו, מטעם לקוח חדש, היא פרויקט נוסף בתחום הסיבים האופטיים שאנו מבצעים באפריקה אשר מהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי.

"אנו עדים לביקוש גובר והולך עבור תקשורת מהירה באפריקה, כמו גם בדרום אמריקה, אשר גם בה אנו מבצעים מספר פרויקטים בתחום הסיבים האופטיים. עיקר הביקוש נובע מהצורך של חיבור האוכלוסיות הגרות באזורי הפריפריה לאינטרנט מהיר, זול יותר ונגיש לכולם. על רקע זה אנו מתמודדים כיום ביותר מכרזים בתחום הסיבים האופטיים בטריטוריות אלו ומאמינים כי מאמצי השיווק יובילו לזכיות נוספות."


אודות קבוצת מר
קבוצת מר (ח.מר; ת"א: מר) היא חברה ישראלית גלובלית העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק והטמעת פתרונות מבוססי טכנולוגיה בתחומי הטלקום, ביטחון, מודיעין, סייבר, ביג דאטה, עיר חכמה ושירותי חירום. החברה, באמצעות חברות הבת שלה, מתכננת ומקימה תשתיות רחבות פס ללקוחותיה בעולם, מספקת שירותי הנדסה, תכנון והקמה בפרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת ומשקיעה בפרויקטים להולכת גז בישראל. לקוחותיה של הקבוצה כוללים גופים ממשלתיים, מוניציפאליים וביטחוניים, ומפעילי  תקשורת.לחברה מפעלים לייצור מתקני תקשורת וחשמל. וכן מרכזי פיתוח בתחום התוכנה והאלקטרוניקה. קבוצת מר מעסיקה כ-1,200 עובדים, מונה עשרות חברות בנות ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, אפריקה וישראל. ח.מר  מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א  החל משנת 1992. משרדי ההנהלה של מר נמצאים בחולון. www.mer-group.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.