header 2

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

פורסאן קרמיקה משבחת את הזדמנויות הצמיחה המצוינות בסעודיה - צופה נתח שוק של 10% עד 2017

סנט הלייר, ג'רזי, 9 בספטמבר 2016, (GLOBE NEWSWIRE):
ד"ר חאטר מסעד, המנכ"ל של Al Forsan Global Industrial Complex ("פורסאן קרמיקה" - Forsan Ceramics) בממלכת ערב הסעודית ("סעודיה") שיבח היום את היתרונות שהעניקו לחברה מהירת הצמיחה הזדמנויות הצמיחה החזקות בממלכה.
פורסאן קרמיקה, שבסיסה בעיר הכלכלית המלך עבדאללה על חוף הים האדום של סעודיה, הוקמה רק ב-2011 והיא תוצאה של השקעה בסך 186 מיליון דולר עם שותפים סעודיים מקומיים.
אוכלוסיית הממלכה שמונה 30 מיליון גדלה, לפי הערכה, ב-3-4% בכל שנה עם 500,000 דירות חדשות שצריך לבנות כל שנה כדי להשתוות לביקוש וגם פרויקטים ציבוריים ועירוניים רבים, כמו בתי ספר ובתי חולים, שנחוצים כדי לענות על הצרכים של האוכלוסייה הגדלה.
פורסאן קרמיקה חזתה שיהיה לה נתח שוק של 10% בשוק הקרמיקה והחרסינה הצומח במהירות של סעודיה עד תחילת 2017 כי השילוב של האנשים המאוד מנוסים שלה, ההשקעה בציוד הכי חדיש והגידול באוכלוסייה משתלבים כולם ויוצרים נבחרת מעולה.
ד"ר חאטר מסעד אמר: "סעודיה היא מדינה צעירה ודינמית עם סטנדרטים גבוהים ועניין אמיתי בהתגוונות שתרחיק אותה מהתלות הידועה שלה בעתודות נפט. אבל מעטים מכירים בכך שיש לה גם חומרי גלם מצוינים, הספקה שופעת של גז טבעי שנחוץ כדי להבעיר את התנורים החדישים שלנו והספקה סדירה של עובדים טובים.
"כשהתחלנו את העסק ב-2011, ידענו שסעודיה תיתן לנו שוק גדול וצומח, ואנחנו מרוצים מאוד מהאופן שהדברים קורים עד כה. כל עוד האוכלוסייה תמשיך לגדול, יהיה צורך גדל באריחי הקרמיקה והכלים הסניטריים האיכותיים שאנחנו מייצרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.