header 2

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

GeneOne Life Science מודיעה על השלמת גיוס המשתתפים למחקר הראשון בבני אדם של חיסון למֶרס

סיאול, דרום קוריאה, 8 באוגוסט 2016, (GLOBE NEWSWIRE) :
GeneOne Life Science Inc. (KSE:011000) הודיע היום שהושלם גיוס המשתתפים לניסוי הקליני הראשון בבני אדם של החיסון GLS-5300 למֶרס (MERS - תסמונת נשימתית מזרח תיכונית) עם 75 נבדקים בסך הכל. GeneOne Life Science ו-Inovio Pharmaceuticals NASDAQ:INO)) האמריקנית מפתחות ביחד את החיסון. הניסוי הקליני שלב 1 הזה ממומן על ידי מכון המחקר של הצבא וולטר ריד (WRAIR) והוא נערך במרכז הניסויים הקליניים שלו בסילבר ספרינג, מרילנד.
החיסון למרס (GLS-5300) תוכנן כחיסון SynCon® על ידי Inovio ויוצר על ידי VGXI, Inc., שהיא חברת בת בבעלות מלאה של GeneOne Life Science ונמצאת בוודלנדס, טקסס.
תסמונת נשימתית מזרח תיכונית נגרמת על ידי נגיף ממשפחת הקורונה שקשור לנגיף של תסמונת
נשימתית חריפה חמורה (סארס, SARS) שלפני עשר שנים פגע ביותר מ-8,000 איש, עם שיעור תמותה של 10%. אין חיסון או טיפול יעיל למרס, שמתפשט מאדם לאדם. מאז 2012, מרס פגע בקרוב ל-1,500 אנשים והרג בערך 600 (40%). בקיץ של 2015 בדרום קוריאה הייתה ההתפרצות הכי גדולה מחוץ לערב הסעודית של הבעיה הרפואית הגלובלית המתפתחת הזאת עם 186 נפגעים ו-36 מקרי מוות (20%).
מר יואונג ק. פרק, מנכ"ל GeneOne Life Science, אמר: "מקרים של מרס נמשכים במזרח התיכון ואנחנו מתקדמים במהירות עם השותפים לנו לניסוי קליני של חיסון למרס כי אין חיסון או טיפול לנגיף האלים הזה. סיום גיוס המשתתפים הוא צעד גדול קדימה במלחמה נגד זיהום מאוד קטלני שגרם להתפרצויות נרחבות במזרח התיכון ובקוריאה".
אודות Inovio Pharmaceuticals, Inc.
Inovio לוקחת את האימונותרפיה לרמה הבאה במאבק נגד סרטן ומחלות זיהומיות. אנחנו חברת האימונותרפיה היחידה שדיווחה על יצירת תאי T בגוף החי באיכות גבוהה שמתפקדים לגמרי ויש מיתאם בין יכולת ההרג שלהם ותוצאות קליניות רלבנטיות עם פרופיל בטיחות חיובי. עם תיק מתרחב של טיפולי חיסונים, החברה מקדמת צנרת פיתוח גדלה של מוצרים בשלב הקדם קליני והקליני. בין השותפים ומשתפי הפעולה: מדלמיון, מכון וויסטאר, האוניברסיטה של פנסילבניה, DARPA, GeneOne Life Science, Plumbline Life Sciences, אוניברסיטת דרקסל, מכון הבריאות הלאומי, רשת הניסויים בחיסוני HIV, מכון הסרטן הלאומי, תוכנית מחקר ה-HIV של צבא ארה"ב ואוניברסיטת לאבאל. למידע נוסף, בקרו: www.inovio.com.
מכון המחקר של הצבא וולטר ריד
מכון המחקר של הצבא וולטר ריד (WRAIR), שהמטה שלו נמצא בסילבר ספרינג, מרילנד, הוא מעבדת המחקר הביו רפואי הוותיקה ביתר והכי מגוונת במשרד ההגנה. המכון מספק יכולות מחקר ייחודיות ופתרונות חדשניים למגוון של אתגרי בריאות ומוכנות צבאיים שניצבים כיום בפני חיילים אמריקנים, יחד עם איומים שצפויים בפעילות עתידית. מחלות זיהומיות מתפתחות כמו מרס מהוות סיכון מתמשך לפעילות ולמוכנות הצבאית. המכון מפתח חיסונים, תרופות, ואמצעי אבחון לאותן המחלות שחשובות לבריאות הצבא והציבור. למידע נוסף על המכון, בקרו באתר http://wrair-www.army.mil/.
אודות VGXI, Inc.
עם יותר מ-15 שנות ניסיון, VGXI, Inc. היא ספקית מובילה של שירותי ייצור ופיתוח של דנ"א פלסמיד עבור מחקרים של טיפולי גנים וחיסוני דנ"א. לחברה יש היסטוריה מצוינת של הצלחה בייצור מוצרי פלסמיד בתנאי cGMP לניסויים קליניים בארה"ב, האיחוד האירופי, אסיה ואוסטרליה, והמוצרים ה-cGMP והלא-GMP שלה עברו בחינות מחמירות של מספר סוכנויות רגולציה בינ"ל. היכולת של VGXI לעבוד עם דרישות ייחודיות וליצור פתרונות ייצור מותאמים ללקוח מבוססת על תהליך הייצור שלה המוגן בפטנטים, מתקן ייצור cGMP גמיש וצוות פיתוח מנוסה. VGXI, Inc. היא יצרנית קבלנית שהיא חברת בת בבעלות מלאה של GeneOne Life Science, Inc.. למידע נוסף על השירותים של VGXI, בקרו באתר http://www.vgxii.com/about.
אודות GeneOne Life Science
GeneOne Life Science Inc. היא מפתחת בינ"ל של חיסוני דנ"א ויצרנית קבלנית מובילה של חומרים מבוססי פלסמיד דנ"א לניסויים קדם קליניים וקליניים עבור חברות ומוסדות גלובליים. היא חוקרת ומפתחת חיסוני דנ"א למניעה וטיפול במחלות שלא ניתנות לריפוי בדרום קוריאה ובעולם. המטה של החברה נמצא בסיאול, דרום קוריאה VGXI, Inc., חברת הבת היצרנית בבעלות מלאה של GeneOne Life Science שנמצאת בטקסס, היא מפעל הייצור cGMP הגדול ביותר בעולם שמייצר רק פלסמיד דנ"א. למידע נוסף, בקרו באתר www.genels.com.
גורמים מזהירים שעשויים להשפיע על תוצאות עתידיות
חומרים בהודעה לעיתונות הזאת מכילים מידע שכולל או מבוסס על מידע צופה עתיד במשמעות של Securities Litigation Reform Act מ-1995. מידע צופה פני עתיד מתייחס לציפיות או תחזיות של אירועים עתידיים. אפשר לזהות מידע כזה באמצעות העובדה שהוא לא מתייחס אך ורק לעובדות היסטוריות או נוכחיות. הוא כולל מילים כמו "צופה", "מעריכה", "מצפה", "חוזה", "מתכוונת", "מתכננת", "מאמינה" ומילים ומונחים אחרים במשמעות דומה בקשר לדיון באירועים עתידיים, נסיבות או ביצועים תפעוליים או פיננסיים עתידיים. במיוחד, זה כולל אמירות על פעולות עתידיות, מוצרים או אישורי מוצרים פוטנציאליים, ביצועים או תוצאות עתידיים של מוצרים נוכחיים או צפויים, פעילות מכירות, הוצאות, התוצאות של אפשרויות כגון הליכים משפטיים, ותוצאות פיננסיות. חלק או כל המידע צופה פני עתיד שלנו כאן או בפרסומים אחרים יכול להתברר כלא נכון. הוא יכול להיות מושפע מהנחות לא מדויקות או מסיכונים ואי ודאויות ידועים או לא ידועים. גורמים רבים כאלה יהיו חשובים בקביעת התוצאות בפועל העתידיות שלנו. כתוצאה מכך, אין אפשרות לערוב לשום מידע צופה פני עתיד, ומידע צופה פני עתיד עשוי להיות מושפע לרעה מגורמים, כולל תנאי שוק כלליים, פיתוח של מוצרים מתחרים, זמינות של מוצרים, תחרות ממותגת וגנרית נוכחית ועתידית, רגולציה וחוקים פדרליים ומדינתיים, בעיות ייצור, העיתוי של הביטול של קנייה מסחרית, סטטוס של פטנטים, ליטיגציה וחקירות. התוצאות שלנו בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי, ואין ערבויות לגבי הביצועים או השווי של המניה של GeneOne Life Science. חשוב גם לקרוא את הודעת הגילוי שכלולה ברבים מהמסמכים הפרטניים של GeneOne Life Science שזמינים באתר האינטרנט של החברה כי רבים מכילים מידע חשוב לגבי גורמים מזהירים אלה נכון לתאריך של המסמך הפרטני. אנחנו לא מתחייבים לתקן או לעדכן כל מידע צופה פני עתיד, בין אם כתוצאה של מידע חדש, אירועים עתידיים או מסיבה אחרת. אנחנו מייעצים לכם, עם זאת, לבדוק כל גילוי אחר שאנחנו מגלים בנושאים קשורים בדוחות שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.