header 2

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

לייארד מרחיבה את ההשקעה באירופה עם מפעל חדש

המפעל החדש ליד פרשוב, סלובקיה מחזק את הנוכחות של לייארד באירופה כשיצרנית התצוגות הדיגיטליות ממשיכה את ההתרחבות הבינ"ל והובלת השוק שלה
פרשוב, סלובקיה, 16 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE):
לייארד, Leyard Optoelectronic  מובילה גלובלית במוצרי תצוגה, הודיעה היום שהיא מרחיבה את ההשקעה שלה באירופה ואת התמיכה בלקוחות בינ"ל עם מפעל ואולם תצוגה חדשים שמתוכננים ליד פרשוב, סלובקיה.
הבניין בשטח של 3,119 מ"ר (33,500 רגל רבוע), שהשלמתו מתוכננת לתחילת 2017, יאפשר ללייארד לעמוד בביקוש הגובר לתצוגות הדיגיטליות וקירות הווידאו שלה מלקוחות אירופים, במיוחד אלה שמעדיפים לקנות פתרונות תצוגה דיגיטלית שמיוצרים באיחוד האירופי. המפעל החדש יתווסף למפעלים הקיימים של לייארד באלבי (צרפת), שנז'ן ובייג'ין (סין) וביברטון (ארה"ב).
"אירופה היא שוק קריטי עבורנו בהרחיבנו את הנוכחות הגלובלית שלנו", אמר רוברט סטיוארט, המנהל הכללי של לייארד אירופה. "המפעל החדש יקרב אותנו עוד ללקוחות באירופה, רוסיה, המזח התיכון ואפריקה ויאפשר לנו להרחיב את הייצור האיכותי לאזור מפתח של העולם".
המפעל החדש, שנמצא על חלקת קרקע של 10,000 מ"ר (2.5 אקרים) בפארק תעשייה בעיר זבורסקה ליד פרשוב, יכלול מתקן ייצור, שטחי משרדים, חדרי ישיבות וקפיטריה. הוא יכלול גם אולם תצוגה שיציג את קירות הווידאו לד פורצי הדרך של לייארד, פתרונות התצוגה זוכי הפרסים  Planar וטכנולוגיות מתקדמות אחרות עבור לקוחות ושותפים.
העיר פרשוב היא מרכז מתפתח של ייצור היי-טק, וסלובקיה חברה באיחוד האירופי מאז 2004, וממלאת עכשיו את תפקיד נשיאת מועצת האיחוד האירופי.
פתיחת המפעל באה בעקבות התקנות מוצלחות רבות של לייארד ברחבי אירופה, כולל שני קירות וידאו גדולים חדשים ב-La Salle des Emirats בארמון האומות, המטה האירופי של האו"ם שנמצא בז'נבה, שווייץ.
לייארד צוינה כמובילת השוק בתצוגות קירות וידיאו לד עם מרווח קטן בין הפיקסלים (pixel pitch) בדוח חדש של Futuresource Consulting. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות קירות וידיאו לד עם מרווח קטן, כולל Leyard® TWA Series שהושקה לאחרונה וזכתה בפרסים, קו של תצוגות קירות וידיאו לד עם מרווח קטן עם עיצוב ייחודי של פנל שטוח, צריכת חשמל נמוכה ואיכות תצוגה יוצאת דופן. Leyard® TVH Series עם תכנון מתקדם לאמינות גבוהה ו-Planar® DirectLight LED Video Wall System, עם שירותיות קדמית וארכיטקטורת אוף-בורד ייחודית משלימים את תיק מוצרי הלד עם מרווח קטן, ומציעים ללקוחות מגוון רחב של פתרונות לד עם מרווח קטן לאמינות קריטית למשימה. ההיצע של לייארד כולל גם מספר פתרונות תצוגה LCD זוכי פרסים כולל Clarity® Matrix LCD Video Wall System המוביל בענף, קווי מוצרים של תצוגת LCD 4K כולל Planar® UltraRes Series ו-Planar® EP Series, וגם פתרונות מגע אינטראקטיביים עם תצוגות LCD מ-32 אינטש עד 98 אינטש וקירות וידאו LCD אינטראקטיביים עד 350 אינטש באלכסון.
למידע נוסף על פתרונות התצוגה של לייארד, בקרו באתר www.leyard.com.
אודות לייארד
Leyard Optoelectronic Co., Ltd. היא מובילה גלובלית בתכנון, ייצור, הפצה ושירות של תצוגות דיגיטליות, קירות וידאו ומוצרי תצוגה חזותית בכל העולם. לייארד השיגה נתח שוק משמעותי בלד עם מרווח קטן בין הפיקסלים ומציעה תצוגות לפנים הבית, מחוץ לבית, קבועות ויצירתיות, וגם פתרונות עזר ותאורה אחרים לסביבה העירונית. לייארד נהנית מהתקנות בולטות בכל העולם ביישומים שונים, כגון שידור, היכלי ספורט, אצטדיונים, רשתות פרסום, שלטים דיגיטליים בקמעונאות, חדרי בקרה, תערוכות, אירועים גדולים וחוויות של תרבות דיגיטלית. לייארד הוקמה ב-1995, המטה שלה נמצא בבייג'ין, סין והיא נסחרת בבורסה של שנז'ן (קוד בורסה: 300296). המגזין פורבס (2013) מנה את לייארד בין "מאה החברות הציבוריות הסיניות עם הפוטנציאל הכי גדול". Planar Systems נרכשה על ידי לייארד ב-2015. למידע נוסף, בקרו באתר www.leyard.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.