header 2

יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

קולקציית האיפור מבית אליזבת ארדן לקיץ 2016 Sunset Bronze‏

להקפיא את רגעי השקיעה
 
 
בהשראת שקיעת קיץ עוצרת נשימה,
אליזבת ארדן משיקה מראה איפור קיץ 2016 במהדורה מוגבלת,
על מנת ללכוד את החמימות הצבעונית, היופי והמסתוריות של השקיעה והלילה המגיח אחריה.
 
כשהשמש שוקעת, השמיים לובשים גוונים מדהימים של ברונזה, סגול משגע, ורוד חמים וכתום. הזווית הנמוכה של השמש משפיעה על השתקפות אור על העור ויוצרת אווירה של מראה שזוף מפתה. כעת את יכולה להקפיא את רגעי השקיעה ולהשיג גוון זהוב קסום בכל שעה ביום. מראה הקיץ כולל ברונזר יפהפה והיילייטר למראה זוהר, גלוסים בגווני אולטרה סגול וערכת צלליות בגוונים זוהרים להעצמת העיניים.
 
"הקיץ הכול סובב סביב מראה זוהר ושזוף, והקולקציה כוללת צבעים המשלימים ומדגישים כל גווני העור," אומרת רבקה רסטרפו, המאפרת הראשית של אליזבת ארדן. "השתמשי בהיילייטר על מנת לפסל את עצמות הלחיים ולהוסיף זוהר ססגוני. לאחר מכן חממי את הגוון עם הברונזר והוסיפי צללית זהובה-ורודה, עם נגיעה של סגול למראה אקזוטי."
 
 
 
 
 
 
 
Sunset Bronze קולקציית האיפור מבית אליזבת ארדן לקיץ 2016:
 
 
Sunset Bronze Limited Edition Color Collection
 
LIMITED EDITION Sunset Bronze Prismatic Bronzing Powder
ברונזר במהדורה מוגבלת
פודרה משזפת קטיפתית המשלבת שימר זהוב, מעניקה לעור מראה זוהר של נשיקת שמש. הוא מכיל רכיבים לשיפור מידי במראה העור, הפחתת מראה הקמטים והקמטוטים. מלווה במברשת בצורת חצי סהר לשימוש קל ונוח.
גוונים:  Warm Bronze (Light/Medium), Deep Bronze (Medium/Deep).
רבקה רסטרפו, המאפרת הראשית של אליזבת ארדן ממליצה: "הברונזר מוסיף גוון חמים ושזוף ומפסל את הפנים. התחילי להניח אותו על עצמות הלחיים בתנועות קצרות, מהאוזן לכיוון מרכז הפנים. לאחר מכן העבירי מברשת בקו השיער ותסיימי עם רפרוף על כל הפנים, הצוואר והמחשוף."
ברונזר – מחיר השקה (אחרי 25%) : 337.50 ₪,  לתכולת: 9 גרם
(מחיר מלא: 450 ₪)
 
 
LIMITED EDITION Sunset Bronze Prismatic Eye Shadow  Palette
ערכת צלליות עיניים במהדורה מוגבלת
הערכה כוללת חמש צלליות בעלות פיגמנט עוצמתי ליצירת מראה עיניים נצחי, מטבעי עד דרמטי. פולימרים הכלולים בנוסחה מבטיחים עמידות הצבע, כאשר פניני אבקת מיקה משקפים את האור לאפקט רב גווני. 
רבקה רסטרפו, המאפרת הראשית של אליזבת ארדן ממליצה: "הערכה מציעה מגוון אינסופי של שילובי צבעים. השתמשי בוורוד רך כהיילייטר על עצם הגבה. לגווני עור כהים יותר השתמשי בצללית זהובה. צרי מראה מעושן רך בעזרת הוספת גוון חום-שזיף בקפל העין ובזווית החיצונית, או אפילו כאייליינר. לקבלת מראה דרמטי השתמשי בסגול עשיר."
ערכת צלליות עיניים – מחיר השקה (אחרי 25%) : 262.50 ₪,  לתכולת: 3.8 גרם
מחיר מלא: 350 ₪
 
 
LIMITED EDITION Sunset Bronze Prismatic Lip Gloss
ליפגלוס במהדורה מוגבלת
שלושה גלוסים נועזים מגדירים את השפתיים בעזרת זוהר עוצמתי ומזינים אותן בלחות. הגלוסים מכילים פיגמנטים זוהרים וחלקיקי פנינים ססגוניים, מועשרים באלוורה וויטמין A,C ו-E להגנה על השפתיים.
גוונים:  Midnight Kiss (Soft Pink), Moonlight Kiss (Lavender), Sunset Kiss (Champagne)
רבקה רסטרפו, המאפרת הראשית של אליזבת ארדן ממליצה: "הגלוסים הללו מציעים זוהר עוצמתי וצבע מעודן. הן נפלאים לבדם או בשילוב עם ליפסטיק מאחת הסדרות של אליזבת ארדן, להוספת אפקט של זוהר ועיבוי השפתיים".
ליפ גלוס  – מחיר השקה (אחרי 25%) : 147.75 ₪,  לתכולת: 5.5 מ"ל
(מחיר מלא: 197 ₪)
 
LIMITED EDITION Sunset Bronze Prismatic Highlighter
היילייטר במהדורה מוגבלת
היילייטר קרמי בגימור זוהר פנינתי מחליק בקלות על העור ומאיר עצמות לחיים וגבות. חלקיקי פנינים זוהרים יוצרים אפקט של רב גוניות. מכיל רכיבי כמו אלוורה, אבץ וויטמין E להגנה והענקת לחות. אבקות עדינות ומיקרו חלקיקים מבטיחים הנחה קלה וחלקה.
גוון: Eclipse .
רבקה רסטרפו, המאפרת הראשית של אליזבת ארדן ממליצה: "אני אוהבת להשתמש בהיילייטר הזה ליצירת מראה זוהר, מודרני וסקסי. מרחי אותו לפני סומק וברונזר, סביב החלק החיצוני של העין בצורת אות C , המשיכי לעצמות הלחיים בהדרגה לכיוון מרכז הפנים. כמו כן, הוסיפי אותו על גשר האף."
היילייטר  – מחיר השקה (אחרי 25%) : 281.25 ₪,  לתכולת: 6 גרם
מחיר מלא: 375 ₪
 

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ
 
 
מוצרי מראה הקיץ מבית אליזבת ארדן מושקים ב- 25% הנחהעד גמר המלאי
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.