header 2

יום שני, 1 באוגוסט 2016

טרידיון מתרחבת ומקימה משרד חדש בישראל

מרכז המחקר והפיתוח החדש משקף את ראשוניותה של החברה בניתוב מיטבי באמצעות ענן
סן פרנסיסקו, 1 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE):
טרידיון (Teridion), חברת הרשתות מבוססות הענן שמעניקה את חוויית האינטרנט המהירה ביותר, הודיעה היום על הקמת המשרד החדש שלה בישראל. משרד זה גדול פי שלושה מהמשרד המקומי הקודם של טרידיון, והחברה מתכוננת לקלוט ולהעסיק בו עובדים חדשים.
"אנחנו מרוצים מאוד מהיקף חדירתה לשוק של טרידיון מאז השקת המוצר הייחודי שלה לפני תשעה חודשים בלבד", אומר קובי רוזנגרטן מ-JVP VC. "הנוכחות הגלובלית של החברה באמצעות ספקים מרובים של שירותי ענן כבר מוכיחה את עצמה ומהווה יתרון תחרותי. הגדלת צוות העובדים תעזור לטרידיון להוביל בתחום של ניתוב באמצעות ענן במהלך השנה הקרובה".
"שיפור רשת האינטרנט שכולנו משתמשים בה, אינו משימה קלה", אומר שרגא כץ מ-Magma VC. "אני שמח שהחברה גדלה, כי לעובדים האלה יש הרבה 'מועדים אחרונים' במהלך השנה. הם ממשיכים לשדרג את המוצר ולהיכנס לשווקים אנכיים חדשים המציבים דרישות ספציפיות. הגדלה נוספת של צוות העובדים תעזור לטרידיון לנצל את ראשוניותה בשוק שהוא אוקיינוס גדול".
"גדלנו בחמישים אחוז תוך פחות משנה. אני שמח לראות ששני המרכזים, הן בישראל והן בקליפורניה, קולטים אנשים מדהימים ועובדים ביחד – וירטואלית ופיזית – כדי להביא את היתרונות של רשת הענן הגלובלית (GCN) שלנו לספקי שירותים מבוססי ענן ולמשתמשים שלהם בכל מקום בעולם", אומר אלעד רווה, מייסד שותף ומנכ"ל בטרידיון.
"הקמת מרכז המו"פ בישראל, ליד המטה התפעולי, מבטיחה לנו את המוחות הכי מבריקים שאפשר להשיג בימים אלה בענף ההייטק הבין-לאומי. טרידיון ממשיכה לגדול, ואנחנו מחפשים אנשים מוכשרים שיצטרפו לאנשים המצוינים שכבר עובדים בחברה", מסביר יעקב אבידר, סמנכ"ל המחקר והפיתוח בטרידיון ומנכ"ל טרידיון ישראל. "דרושים לנו מומחים בתחומים של Data Science, באנליזת Big Data, מומחים באלגוריתמיקה של Machine Learning, מְפתחים ב-Scala ומפתחי בדיקות אוטומטיות".
בין הלקוחות של טרידיון אפשר לציין את Box ו-Egnyte, חברות שהמשתמשים בשירותיהן כבר נהנים מאינטרנט מהיר יותר. הלקוחות החשובים של טרידיון ירוויחו מהרחבת מִתקני החברה ומשיפור יכולות המחקר, הפיתוח והתפעול שלה. לחיפוש משרות חדשות בטרידיון גלשו לאתר האינטרנט של החברה: http://www.teridion.com/careers/#openings
אודות טרידיון
טרידיון מספקת את הביצועים הגבוהים ביותר על גבי רשת האינטרנט הציבורית בין ספקי תוכן ויישומים מבוססי ענן והלקוחות שלהם. רשת הענן הגלובלית (GCN) של טרידיון, משתמשת בניתוב גלובלי מיטבכי באמצעות ספקי ענן. רשת זו מאפשרת קצב העברה שהוא עד פי 20 יותר גבוה ממהירות האינטרנט הנוכחית. שלא כמו מוצרים קיימים של רשתות אספקת תוכן (CDNs) או רשתות רחבות מוגדרות תוכנה (SD-WAN), הפתרון של טרידיון מסופק תוך דקות ללא צורך בהתקנת חומרה או תוכנה נוספות ובלי צורך בשימוש בזכרון מטמון. אפשר להתאים את גודל הפלטפורמה של טרידיון לפי דרישה, והיא פועלת להעלאות ולהורדות של מידע ואינה מוגבלת על ידי המיקום הגאגרפי של משתמשי הקצב, בסוג המכשיר שהם מתחברים ממנו או באפליקציה, אשר הם משתמשים בה.. למידע נוסף, בקרו באתרים www.teridion.com/ או www.twitter.com/teridionnet.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.