header 2

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

קבוצת מר פורסת מערכת אבטחה בעיר לוד במעל ל-5 מיליון שקל

זהו המהלך השני בפרויקט 'עיר ללא אלימות' של עיריית לוד, כאשר המהלך הראשון הושלם ב-2015 על ידי קבוצת מר. המהלך הנוכחי כולל פריסת מערכות אבטחה בעיר וחיבורן למוקד השו"ב העירוני
 
ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו: "מצלמות הביטחון שהותקנו עד כה, הוכיחו את יעילותן והביאו להפחתה ניכרת מאוד באירועי פשיעה והפרות סדר בעיר והן תורמות להקטנה משמעותית של אירועי אלימות, מקרי וונדליזם וגניבת רכוש. אין ספק ש'האח הגדול' הזה בלוד יוצר התרעה חזקה מאוד. פריסת המצלמות ברחבי העיר, תורחב לכל הנקודות "החמות", הפארקים, הגנים הציבוריים והמוקדים הבעייתיים, במטרה להתערב ולמזער נזקים ברכוש ציבורי ולתת מענה מיידי לכל אירוע חריג, וכן לצורך בקרה ומעקב אחר "אורחים" בלתי רצויים, פעילות פלילית או בלתי חוקית בעיר".
 
קבוצת מר, חברה ישראלית גלובלית המפתחת, מייצרת ומספקת פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי, זכתה במכרז לפריסת מערכות אבטחה בעיר לוד וחיבורן למוקד השליטה והבקרה העירוני. הפרויקט צפוי להמשך כשלוש שנים ולהסתיים 2019, היקפו נאמד ביותר מ-5 מיליון שקל.
 
המערכות שתפרוס קבוצת מר יכללו כ-200 מצלמותIP  ברזולוציית HD, שיטות מתקדמות לעיבוד תמונות ווידאו, ומערכות כריזה אשר יחוברו למוקד העירוני ברשת תת-קרקעית של סיבים אופטיים באורך של כ-7 ק"מ. קבוצת מר תפרוס את הסיבים האופטיים בתצורה תת-קרקעית בטכנולוגיית מיקרוטרנצ'ינג, המאפשרת את הנחתם באמצעות חפירת חריץ צר ואסתטי של של 3 ס"מ בלבד בכביש, בחיתוך ישר, מהיר, ללא שברים וללא הפרעות לתנועה.
 
זהו המהלך השני של עירית לוד במסגרת פרויקט 'עיר ללא אלימות', כאשר המהלך הראשון בפרויקט הושלם ב-2015 ובוצע במשך כארבע שנים על ידי קבוצת מר. במסגרת השלב הראשון, שהיקפו נאמד גם הוא בכ-5 מיליון שקל, הוקם מוקד השליטה והבקרה העירוני, והונחה תשתית סיבים אופטיים ותקשורת אלחוטית באורך של 7 ק"מ. כעת זכתה מר בפעם השניה במכרז להרחבת הפרויקט לתשתיות האבטחה והמערכות בעיר, במסגרתו מספקת החברה פתרון מקיף החל מתכנון ואיפיון, דרך פריסה והטמעת המערכות וממשקי הניהול שלהן, כולל שירות, תחזוקה, הדרכה ושירות לשלוש שנים. המערכות שיוקמו וייפרסו במסגרת הפרויקט ישרתו את עובדי מוקד השליטה והבקרה של עיריית לוד, כאשר חלק מהמצלמות יהיו נגישות גם למשטרת העיר.
 
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אני שמח על זכייתנו זו הפעם השניה בפרויקט 'עיר ללא אלימות' של עיריית לוד. קבוצת מר בעלת ותק ומומחיות רבת שנים והצלחות רבות בתכנון, הקמה, תפעול ותמיכה של מערכי תקשורת, אבטחה ומרכזי שליטה ובקרה עירוניים, כדוגמת המערכים שהקמנו בלוד, בראשל"צ, בירושלים, ברמת גן ובערים נוספות בארץ ובעולם. הערים של היום צריכות להיות חכמות ומוגנות מהתקפות סייבר ואנו משתמשים בניסיון שלנו בתחומים אלה ומרחיבים את היקף הפתרונות כך שיתנו מענה לאתגרים החדשים שאיתם מתמודדות הערים."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.