header 2

יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

סומוטו מדווחת על תוצאות חזקות ברבעון השני של 2016: ההכנסות הסתכמו בסך 11.2 מיליון דולר, EBITDA בסך 4.7 מיליון דולר

ההכנסות הרבעוניות מתחום הווידיאו הסתכמו ב-4.5 מיליון דולר, המהוות כ- 40% מסך ההכנסות, ומשקפות גידול של 113% בהשוואה לרבעון הקודם. תוצאות אלו ממחישות את הערכת החברה לפיה תחום הווידאו יהווה מנוע צמיחה משמעותי עבורה בשנים הקרובות.
מתחילת השנה עלתה מניית החברה בכ- 123%
רמת החייל, 10 באוגוסט 2016 -  סומוטו לימיטד (ת"א: סמטו), חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android, ו-Mobile iOS, מדווחת על התוצאות הכספיות עבור הרבעון השני של 2016. תוצאות הרבעון משקפות המשך צמיחה מהירה בהכנסות וברווחיות ביחס לרבעון הראשון של 2016 ולרבעונים שלפניו.
 
 
דגשים פיננסים לרבעון שני של 2016:
·       הכנסות בסך 11.2 מיליון דולר, עלייה של כ- 61% לעומת הרבעון השני אשתקד ושל 15% בהשוואה לרבעון ראשון 2016.
·       רווח תפעולי לפני הפחתות, בסך 4.7 מיליון דולר, עלייה של 130% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל 35% בהשוואה לרבעון ראשון 2016.
·       רווח תפעולי בסך 3.5 מיליון דולר, עלייה של 285% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל 53% בהשוואה לרבעון ראשון 2016.
·       רווח נקי בסך 2.2 מיליון דולר, עלייה של 52% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל 43% בהשוואה לרבעון ראשון 2016.
·       תזרים מזומנים שוטף במחצית הראשונה של השנה בסך של כ- 2.4 מיליון דולר.
·       נכון למועד הדוח, יתרת המזומנים עמדה על סך של כ- 9.8 מיליון דולר, מתוך סכום זה, כ- 1.3 מיליון דולר במזומן מוגבל.
·       מתחילת השנה החברה חילקה דיבידנדים בהיקף של 1 מיליון דולר.
 
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנו שמחים לסכם רבעון נוסף של צמיחה חזקה - הן במחצית הראשונה והן ברבעון השני של השנה, ובכוונתנו להמשיך ולהגדיל את היקפי המכירות והרווחיות הן באופן אורגני והן באמצעות רכישת חברות נוספות.
כמו כן, בהתאם לאסטרטגיית החברה לגיוון מקורות ההכנסה, הגדלנו באופן ניכר את ההכנסות מפעילות הווידיאו כך שהן מהוות כ- 40% מהכנסותינו לתקופה, לעומת שיעור של כ- 20% שהיוו מההכנסות ברבעון הראשון של 2016. אנו חוזרים על תחזיותינו כי ההכנסות מתחומי הצמיחה של החברה, הווידיאו והמובייל, יהיו בקצב של כ-50% מהכנסות החברה עד סוף השנה.
ברבעון זה חילקנו דיבידנדים בהיקף כולל של 1 מיליון דולר לבעלי המניות, ובהסתכלות קדימה החברה תשקול חלוקת דיבידנדים נוספת ונמשיך לפעול לשימור שיעור הצמיחה, במטרה לייצר ערך נוסף לבעלי המניות."
 
הכנסות החברה ברבעון השני של 2016 הסתכמו בסך 11.2 מיליון דולר, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון ראשון של 2016.
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2016 הסתכם בסך כ- 3.5 מיליון דולר, עלייה של 53% בהשוואה ל- 2.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של 2016 עמד על 31.1% בהשוואה לשיעור של 23.4% ברבעון הראשון של 2016.
הרווח התפעולי, לפני הפחתות, ברבעון השני של 2016 הסתכם בסך 4.7 מיליון דולר, עלייה של 35% בהשוואה ל- 3.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016, להערכת החברה כ- 600 אלפי דולר מהרווח התפעולי ברבעון נבעו כתוצאה מקיטון בהוצאות שיווק. שיעור הרווח התפעולי, לפני הפחתות, ברבעון השני של 2016 עמד על 41.7% בהשוואה לשיעור של 35.5% ברבעון הראשון של 2016.
הרווח הנקי ברבעון השני של 2016 הסתכם בסך כ- 2.2 מיליון דולר, עלייה של 43% בהשוואה ל- 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון בשנת 2016. שיעור הרווח הנקי ברבעון השני של 2016 עמד על 19.5% בהשוואה לשיעור של 15.6% ברבעון הראשון של 2016.
החברה דיווחה במחצית הראשונה של 2016 על תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 2.4 מיליון דולר.
לחברה קופת מזומנים בסך 9.8 מיליון דולר, מתוך זה כ- 1.3 מיליון דולר במזומן מוגבל.
מתחילת השנה החברה חילקה דיבידנדים של 1 מיליון דולר לבעלי המניות.
נכון למועד הדוח, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הינו 28.8 מיליון דולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.