header 2

יום שני, 1 באוגוסט 2016

איזה דלת בבית נפתחת הכי הרבה?

דלת המקרר, והיא גם המזוהמת ביותר.  החדשות הטובות - מהיום אין צורך בשטיפת המקרר בסבון ומים! תרסיס חדש לניקוי מקררים של HG מנקה ומחטא את המקרר בצורה מהירה, היגיינית וללא פסים, מותיר ניחוח נעים שנשאר לאורך זמן, ומתאים גם לניקוי חיצוני של המקרר.
 
מתי בפעם האחרונה ניקיתם את המקרר ביסודיות ולא סתם העברתם סמרטוט? ניקוי המקרר הוא אחת מאותן מטלות שאנו יודעים שצריך לעשות, אבל בוחרים לדחות ולדחות, עד שהריחות הופכים לבלתי נסבלים, שאריות האוכל נדבקות למדפים, הגבינות נראות כמו חייזרים ירוקים, והירקות מצמיחות זקן לבן לכבוד פורים... אבל שנייה ברצינות  - המקרר מהווה את אחד המצעים המסוכנים בבית  לחיידקים ועובש, וכמפגע סניטרי העלול לסכן באופן ממשי את הבריאות שלכם. בנוסף, העובדה שידיים רבות נכנסות ויוצאות מהמקרר, הופכות את האזור למזוהם אף יותר. לכן, מהיום אל תוותרו לעצמכם והקפידו לנקות את המקרר באופן יסודי לפחות אחת לשבוע.
 
נשמע מתיש לשטוף ולנגב את כל תכולת המקרר בסבון ובמים?  התרסיס חדש לניקוי מקררים של חברת HG מנקה ומחטא את המקרר בצורה מהירה, היגיינית וללא פסים, מותיר ניחוח נעים שנשאר לאורך זמן, מתייבש במהירות, ומתאים גם לניקוי חיצוני של המקרר.
מה עושים? מרוקנים את המקרר, מרססים את השטח המיועד, ומייבשים את פני השטח עם מטלית נקייה, ללא צורך בשטיפה עם מים. המוצר ממיס בקלות גם לכלוך קשה ודביק במיוחד. איך? מרססים ישירות על האזור המיועד, ממתינים מספר דקות ומנגבים ללא צורך במים. התרסיס מתאים גם לניקוי חלקו החיצוני של המקרר שלך.
 
מחיר לבקבוק 500 מ"ל – 24.90 ₪
 
HG  היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.