header 2

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

ג'יין אינגליש מונתה לסמנכ"ל השיווק הגלובלית בחברת נטאפ

חברת נטאפ (NetApp) הודיעה היום על מינויה של ג'יין אינגליש לתפקיד סמנכ"ל השיווק העולמי CMO במטה NetApp  בסאניוויל, ארה"ב. אינגליש מביאה עמה שפע של ניסיון בתחום השיווק המשתרע על פני 20 שנה, בין היתר מומחיות בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק מקיפות הכוללות תכנון אסטרטגי גלובלי, מיתוג ומיצוב, שיווק מוצר ופתרונות, שיווק רב ערוצי, שיווק דיגיטלי ועוד. ג'יין מצטרפת לחברת נטאפ מחברת IBM שם הייתה סמנכ"לית שיווק גלובלית בתחום IBM Cloud והובילה את השינוי של ה Go-To-Market  בענן העסקי של יבמ.
"אני נרגש לקבל את ג'יין לצוות ההנהגה שלנו ואין ספק שזה יתרום רבות לכלל החברה", אמר מנכ"ל נטאפ העולמית, ג'ורג' קוריאן. "יש ניסיון  מוכח בקבוצות מובילות, שיוצרות רעיונות חדשים ואתגרים חדשים, התורמים לשיפור התוצאות העסקיות. ניסיונה יעזור רבות לחברה להמשיך למצב את מעמדנו כמובילים בתחום האחסון".
 
חברת NetApp פעילה בשוק הישראלי מאז שנת 1996. מערכות NetApp מותקנות כיום במאות ארגונים מובילים בארץ, בתחומי הכלכלה, תעשיה, צבא, מנגנוני הביטחון, הממשלה והשלטון האזרחי. הסניף הישראלי, הממוקם בפתח-תקווה אחראי על מכירות , תמיכה ושירות ללקוחות הישראליים, כמו כן לחברה מרכז פיתוח עם כ  50 עובדים בת"א. לאחרונה זכתה NetApp  במספר עסקאות גדולות בישראל בין היתר בחברות טבע, פניקס, בנק הפועלים, סיסקו, פראדיים, אינטל, קוקה-קולה, שירותי בריאות כללית ועוד. בסניף הישראלי מועסקים כ- 70 איש.
חברת NetApp מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלו את המחויבות שלנו לסייע לחברות ולארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר בכתובת www.netapp.com/il.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.