header 2

יום שלישי, 16 בפברואר 2016

חברת VMware משיקה את פתרון Workspace ONE למרחב עבודה דיגיטלי ופתרונות נוספים ליישומים וירטואליים בשולחנות העבודה

חברת VMware, מובילה גלובלית בתשתית ענן וניידות עסקית, משיקה היום פלטפורמה חדשה, המספקת מרחבי עבודה דיגיטליים ומאובטחים לגמישות באופי העבודה וליישום BYOD במקום העבודה. חברת VMwareעונה על דרישות הניידות העסקית של משתמשי הקצה ושל מחלקות ה-IT בארגונים, באמצעות שילוב כל המכשירים, היישומים והשירותים וניהול מאובטח שלהם.
 
"בעידן הענן הנייד, משתמשים, מכשירים, יישומים ונתונים פועלים יחד יותר ויותר מעבר ל"קירות" הפיסיים של מקום העבודה, מרכז הנתונים או הרשת", אומר סנג'יי פונן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי למחשוב משתמשי קצה בחברת VMware. "ארגונים דיגיטליים נאבקים בניסיון לספק מרחב עבודה דיגיטלי אחיד בשל אי תיאום בין טכנולוגיות לצוותים. אנו גאים להיות הראשונים להציג את הזהות הזו, ניהול המכשירים ואספקת היישומים בפלטפורמה מאוחדת אחת, כך שארגונים יוכלו לפעול באמצעות מכשירי הנייד של משתמשי הקצה בלי קשר לפלטפורמה בה הם משתמשים, למיקום המכשירים או ליישום".
 
בנוסף הכריזה חברת VMware על יכולות חדשות לפתרון VMware Horizon - פתרון מרחב העבודה הדיגיטלי המוביל לאספקת וניהול יישומים ושולחנות עבודה. היכולות ההיברידיות החדשות יספקו לפתרון VMware Horizon מהירות שאין שנייה לה ביישומים וירטואליים אישיים ובשולחנות עבודה והוא כולל תצוגה אופטימלית. VMware Horizon תציע לתעשייה את היישום המקיף ביותר ואת תיק הפתרונות הווירטואלי לשולחן העבודה עם אפשרויות במקום הארגון, מחוץ למקום הארגון או בשילוב יישומים היברידיים.
 
היכולות החדשות יהיו זמינות בפתרון VMware Horizon Air והן יפשטו יישומים ואספקת שולחנות עבודה על ידי שילוב היתרונות של תשתית היפר- אחודה (HCI) ו-Virtual SAN  עם ניהול במקום הארגון ויישומי ענן. "אנו ממשיכים להניע חידושים ולהגדיר מחדש את האספקה והניהול של יישומים וירטואליים ושל שולחנות עבודה על מנת לקדם פשטות, מהירות ורווחיות", אמר סומיט ד'אוואן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לענייני מחשוב למשתמשי קצה ב-VMware. "לארגונים יש מנטליות של "ענן קודם" והם רוצים לספק גישה בכל זמן, בכל מקום, לכל יישום, שירות, או משאב בקרב המכשירים השונים. בשיתוף עם "מערכת השותפים", הכוללת את החברות Dell, EMC, Fujitsu, HPE, IGEL, NVIDIA, ו-Sphere 3D, וחברות נוספות, מאפשר VMware Horizon מרחב עבודה דיגיטלי ממעלה ראשונה ומציע לארגונים גמישות בבחירת כל מודל".
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.