header 2

יום חמישי, 25 בפברואר 2016

HERE משיקה שירות חדש בכוויית עבור נהגים - קבלת מידע רב ערך על התנועה ותנאי הדרך בסביבה הקרובה


ברלין, 25 בפברואר 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :

 

HERE, מובילה בטכנולוגיות מיפוי ומיקום, השיקה, בשיתוף עם Marina FM, את שירות מערכת נתוני רדיו - ערוץ דיווחי תנועה (RDS-TMC) הראשון בכוויית, שמאפשר לנהגים לראות מידע תנועה טרי ומדויק בזמן אמת ביחידת התצוגה הראשית של הרכב או במכשיר הניווט האישי (PND) שלהם.

 

RDS-TMC הוא אמצעי יעיל, אמין ועבור הנהגים במחיר ידידותי לקבלת מידע רב ערך על תנאי הדרך בסביבה הקרובה. אין צורך בחבילות סלולר או נתונים.

 

"HERE Real Time Traffic מספק מידע מעודכן על תנאי התנועה הנוכחיים, ועוזר לנהגים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי המשך הנסיעה שלהם על ידי שיפור הדיוק של זמני ההגעה", אמר טוני בלקין, מנהל שירותי התנועה ב-HERE. "כספקית מובילה של מידע תנועה איכותי ברחבי העולם, HERE יוצרת עבור כל שוק גישה מותאמת ספציפית כדי להעביר מידע לנהגים בפורמט היעיל ביותר האפשרי".

 

HERE Real Time Traffic זמין במגוון רחב של פורמטים ואפשרויות הפצה, כולל DAB+, RDS, רדיו HD, API מחוברים ו-TPEG. HERE Real Time Traffic למכשירים מחוברים זמין בכוויית מאז יוני 2015. בחודשים הבאים, HERE מתכוונת להרחיב עוד את שירותי התנועה שלה באזור המפרץ.

 

HERE אוספת ומעדכנת מידע על התנועה כל 60 שניות ממגוון רחב של מקורות, כולל מיליארדי בדיקות מהירות שנלקחות ממכוניות ומכשירים ניידים כל יום. שירותי התנועה של HERE מבוססים על מנוע תנועה מאוד חכם שמכליל טכנולוגיות ניתוב מתקדמות, ניתוחים, שירותי חיזוי וקלט מצוות ניטור תנועה מאוד מיומן. למידע נוסף על שירותי התנועה שלנו, בקרו בקישור הזה.

 

אודות HERE

 

HERE היא מובילה בטכנולוגיות מיפוי ומיקום. אנחנו מאפשרים יישומים וחוויות מיקום עשירים בזמן אמת עבור צרכנים, כלי רכב, ארגונים וערים. HERE מגובה על ידי קונסורציום של חברות רכב מובילות. כדי לדעת עוד עלינו, כולל העבודה שלנו בתחומים של נהיגה מחוברת ואוטומטית, בקרו בכתובת http://360.here.com/

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.