header 2

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

Apple Watch יושק לראשונה בישראל ב- 11.2.2016 בבלעדיות בחנויות iDigital - היבואנית הרשמית של Apple בישראל

איילת צרפתי רוזן מנכ"לית אי דיגיטל מציינת: "אנו שמחים לבשר על הגעת ה- Apple Watch לישראל, לאחר שעשה רעש בעולם כולו ויצר הד בקרב חובבי הטכנולוגיה המושבעים ואוהבי ה- Life Style. על מנת לאפשר לצרכן הישראלי להכיר את הדגמים השונים, להתנסות בעצמו ולחוות את יכולות השעון, נערכה הרשת עם מתקני תצוגה יחודיים שסופקו על ידי Apple שבאמצעותם יכול כל אחד להתנסות ולמצוא את השעון שמתאים לו.״
iDigital, היבואנית הרשמית של Apple בישראל, משיקה בבלעדיות את ה-Apple Watch.
השעון של אפל, מאפשר למשתמש ליהנות מקבלת הודעות, תזכורות, שיחות וידיעות מתפרצות היישר לכף היד. מעבר לכך, השעון של אפל הינו השעון החכם היחיד שיש לו  אפליקציות יחודיות ובלעדיות עבורו, עיצוב מהפכני וממשק משתמש שעוצב באופן מיוחד עבור פרק כף היד.
ה- Apple Watch מספק דרך חדשה לנהל אורך חיים מבוקר בכל העולמות ניהול לוחות הזמנים, חיי החברה, שיחות טלפון, כתיבת הודעות וכו'. באמצעות הפיצ'רים Force Touch, Taptic Engine, Digital Crown וwatchOS2 המסונכרנים עם מכשיר ה-iPhone ויחד מספקים דרך התנהלות חדשה.
ה-Apple Watch מסייע לאמץ סגנון חיים בריא יותר באמצעות אפליקציות מובנות של כושר ואימון גופני ומעקב אחר תנועות הגוף, מד דופק, קלוריות ועוד.
לחובבי שעוני הספורט, מאפשר ה- Apple Watch מדידת דופק ללא צורך ברצועת דופק נפרדת, באמצעות חיישני דופק מיוחדים הקיימים בגב השעון.
כבר במערכת ההפעלה האחרונה, נפתחה האופציה של הקלדה דרך חיווי קולי בעברית המאפשרת שליחת הודעות והכתבת מיילים בעברית דרך השעון.
צפוי כי בקרוב תושק siri בעברית ובכך תשדרג את חוויות ואפשרויות השימוש בשעון, כך שניתן יהיה להפעילו באמצעות פקודות קוליות בעברית. 
 
 
 
 
 
מחירי ה-Apple Watch לדוגמא:
 
דגם
גודל ׳38
גודל ׳42
Sport
1,999 ש״ח
2,299 ש״ח
Watch
2,999 ש״ח
3,249 ש״ח
 

 

 

פרטים נוספים ובירור סניפי רשת iDigital בטלפון: 03-9005355

ניתן להירשם לקניית ה- Apple Watch למכירה מוקדמת באתר iDigital:  www.idigital.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.