header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2016

מישיבת שבעה לזכייה בלוטו ביום אחד


שכיר מאזור המרכז קם משבעה וגילה שזכה בלוטו:
שלח טופס לוטומטי ב- 40.60 ₪ - וזכה ב – 18 מיליון ₪

 

"אני אדם מאמין  וחושב שיש יד מכוונת, יום אחד בשורה רעה וכמה ימים לאחר מכן בשורה טובה", סיפר הזוכה.

 

שבוע  האבל של תושב המרכז הסתיים בבשורה טובה- פרס ראשון על סך 18 מיליון ₪, שהמתין לו כשסיים את שבוע האבלות על אביו.

 

הזוכה הוא שכיר מאזור המרכז בשנות ה-50 לחייו, אב לשלושה ילדים. הוא מילא טופס לוטו לפני 10 ימים,  ויומיים  לאחר מכן נפטר אביו. כשקם מהשבעה, בדק את הטופס וגילה שהוא הזוכה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי, 09.02.16.

 

הזוכה הגיע הבוקר, (17.2.16) לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתו.

 

"שלחתי את הטופס יומיים לפני פטירת אבי, אתמול בערב נכנסתי לאתר האינטרנט של מפעל הפיס והופתעתי לגלות שאני מיליונר", סיפר הזוכה. "אני אדם שחי בסדר , אין לי חובות ואין לי שיגעונות. הפרס שזכיתי בו יסייע לי לתמוך באמי, וגם יעזור לי לסדר את ילדיי".

 

הזוכה סיפר כי שלח טופס רגיל , לוטומטי ב- 40.60 ₪.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.