header 2

יום חמישי, 4 בפברואר 2016

מכנסי הטייץ של SunWay

מכנסי הטייץ של SunWay, המבוססים על טכנולוגיית PBT המהפכנית, מהווים את הפתרון המיטבי למכנסי ריצה.
פתרון נפלא לשחיינים, גולשי סקי, חותרים, מטיילים, אופנוענים, ולכל מי שסובל מקור ורוצה ליהנות מחמימות וגמישות תנועתית במהלך פעילות ספורטיבית.

 
מכנסי הטייץ של SunWay, המבוססים על טכנולוגיית PBT המהפכנית, מהווים את הפתרון המיטבי למניעת שפשפות.  PBT הוא בד המיוצר על ידי חברת SunWay, המורכב מ-53% סיבי פוליאסטר סטנדרטיים ו-47% סיבי פוליאסטר מחוזקים, המאופיינים ביכולות נידוף זיעה גבוהים במיוחד, בגמישות, אווריריות, עמידות בפני מים וכלור, רכות ועדינות במגע עם העור, ובאורך חיי מוצר גבוהים ביותר. מכנסי הטייץ העשויים מהבד הייחודי, מנדפים לחלוטין את הזיעה, רכים ונעימים במגעם עם הגוף, מתייבשים במהירות ומשאירים את העור יבש לגמרי. כשאר מוצריה של חברת SunWay, חוסם מכנס הטיץ גם את קרינת השמש המסוכנת.
 
חברת SunWay מתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA  ו-UVB, בגזרות מתוחכמות, בדים אווריריים, מבחר עיצובים, והכל כמובן מבדים חוסמי קרינה. שפע הפתרונות להגנה מהשמש שמציעה SunWay מאפשרים חשיפה חכמה לשמש, החל מפעילות בים ועד לפעילות יומיומית בעבודה בחוץ.
מוצרי חברת SunWay כוללים: בגדי ים מסנני קרינה במגוון מידות, ביגוד  לשייטים ו- Women Only – קו בגדי הים הצנועים. עוד מציעה החברה מגוון כובעים בגזרות ייחודיות ומצחיות מתגלגלות להגנה על כל חלקי הפנים, חולצות מכופתרות מבדים חדשניים להגנה מהשמש בטיולים, חולצות פולו ו-T עם שרוולים ארוכים מבדי מיקרוטקס ובמבוק, למניעת נזקי שמש בפעילות ספורטיבית או בעבודה בחוץ, שרוולונים ועוד.

 צילום: טל טרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.