header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2016

רשת iDigital מציעה את ה- iPhone 6s החדש החל מ115 - ש״ח לחודש


מחיר הזול יותר בכ 19% -מהמחיר לתשלום בחברות הסלולר

 

בשורה לרוב הגדול שקונה אייפונים בפריסה לתשלומים:
רשת iDigital, היבואנית הרשמית של Apple בישראל, מביאה לצרכן הצעה אטרקטיבית ביותר עבור  iPhone 6s  בחלוקה ל- 36 תשלומים, הצעה הזולה בכ-900 מהמחיר בתשלומים בחברות הסלולר.

איילת צרפתי רוזן מנכ"לית iDigital: "במחקר שערכנו לאחרונה בקרב קוני אייפונים, הסתבר שחלק ניכר מהרכישות בשוק האייפונים מתבצע בחלוקה ל-36 תשלומים.
בעוד הצרכן רגיל להסתכל על התשלום במזומן ולהשוות אותו, הוא לא משווה כמה הוא משלם על כל תשלום ואינו מודע שבשורה התחתונה הפער מסתכם במאות שקלים לאורך התקופה. מהצורך הזה באנו בהצעה הוגנת ומשתלמת במיוחד של החל מ- 115 לחודש בפריסה ל-36 תשלומים".

רשת iDigital, יוצאת בימים אלו בהצעה אטרקטיבית לצרכן בקניית iPhone 6s חדש: החל מ- 115 לחודש בפריסה ל- 36 תשלומים ובכך מציעה את המחיר הזול ביותר בהשוואה לחברות הסלולר.

מבחינה של מחירי התשלומים הנהוגים בשוק,עולה תמונה כי הריביות הגבוהות אשר גובות חברות הסלולר על מסלולי התשלומים, מקפיצות את מחיר המכשיר במאות שקלים.

צרכן המסתכל על הסכום החודשי נוטה לא להתייחס להבדל של כמה שקלים לתשלום בהשוואה למתחרים, למרות שהבדל זה יכול להיות להסתכם לסכום גבוה לאורך תקופת התשלום ולהוות הבדל משמעותי במחיר המכשיר.

 

מהפכת הסלולר גרמה לכך שהצרכן יכול לבדוק כמה הוא משלם עבור הקו בנפרד ממחיר המכשיר, אך עדין רבים מהצרכנים לא בודקים מה המחיר החודשי עבור המכשיר עצמו.

על רקע זה מביאה רשת iDigital את ההצעה לרכישה של iPhone 6s בתשלומים במחיר נמוך בכ-19% מחברות הסלולר בארץ. באורנג' לדוגמא המחיר לתשלום הינו 139.90 . מחיר הגבוה בכ- 22% יותר. המשמעות היא  שהצרכן משלם עבור אייפון כ-900 יותר.


 

 

מחירי  ההשוואה לאייפון  6S 16 ג'יגה:

רשת
מספר תשלומים
מחיר חודשי  בשקלים
רשת iDigital
36
115
אורנג'
36
139.90
פלאפון
36
135.90
סלקום
36
135

 

 

בשורה נוספת מבית רשת iDigital  היא בתחום הביטוח המשלים למכשיר האייפון.

בתוספת של 9 בלבד לחודש , מציעה הרשת לרוכשים ב-36 תשלומים ביטוח ייחודי הנותן ביטוח תקלות הכולל גם שני שברי מסך ללא כל השתתפות עצמית.

מוצרי הביטוח האחרים הקיימים בשוק גובים תשלום חודשי אך  במקרה של תקלה, נדרש הצרכן להוסיף דמי השתתפות עצמית. במקרים של שבר מסך דמי ההשתתפות העצמית יכולים להגיע לסכום של 600 ואף יותר.

מוצר הביטוח של אידיגיטל, מאפשר תשלום חד פעמי ללא תוספות לא צפויות בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.