header 2

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

נובה נבחרה על ידי יצרן שבבים מוביל מאסיה לספק מערכות מדידה - גם עבור דור 5 ננומטר

נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק:(NVMI נבחרה על ידי יצרן שבבים מוביל עבור טכנולוגיות ייצור של 10 ננומטר ו-7 ננומטר
הבחירה ע"י יצרןFoundry  מוביל זה באסיה כוללת פתרונות מדידה של נובה עבור תהליכי פיתוח וייצור שבבים מהדור הטכנולוגי הבא - של 5 ננומטר     
 
הזכייה מגדילה את נתח השוק של נובה בייצור בדורות טכנולוגיים מתקדמים. איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה: "אנו מאשרים שוב את תחזית ההכנסות שלנו לרבעון הרביעי של שנת 2015, אשר מובילה לשיא הכנסות בשנת 2015". תחזית ההכנסות של החברה לרבעון הרביעי של 2015 הינה 37 עד 41 מיליון דולר, תוצאה שתוביל להכנסות שנתיות של 145.5 מיליון דולר עד 149.5 מיליון דולר, לשנת 2015
 
נקודות עיקריות:
·         נובה מכשירי מדידה, ספקית ישראלית גלובלית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום כי יצרן שבבים מוביל בחר בפתרונות המדידה מבוססי האופטיקה וה X-Ray של נובה עבור מספר שלבי יצור כולל שלבי ה-CMP, Etch וה-Deposition בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.
·         הבחירה ע"י יצרןFoundry  מוביל זה באסיה כוללת פתרונות מדידה של נובה עבור בקרת תהליכים מתקדמים לייצור שבבים בדורות טכנולוגיים של 10 ו-7 ננומטר, ופתרונות מדידה עבור תהליכי פיתוח של שבבים מדור טכנולוגי מתקדם אף יותר - של 5 ננומטר. כחלק מבחירה זו, נובה החלה באספקה של מערכות עצמאיות ומשולבות כבר במהלך הרבעון הרביעי 2015 ותמשיך לתמוך בהרחבת הייצור של דורות מתקדמים אלה בשנים הבאות.      
·         הפתרונות של נובה יאפשרו ליצרן השבבים ביצועי מדידה עדיפים, פרודוקטיביות גבוהה וחדשנות טכנולוגית, שיתמכו בצורך במדידות של ממדים קריטיים (CD) ומדידות חומרים עבור שבבים תלת ממדיים (3D) מסוג FinFET בייצור הדורות הטכנולוגיים המתקדמים של 10 ננומטר ומטה. מערכות נובה גם נתמכות על ידי תוכנת המידול החדשנית NovaMARS.
·         "זכייה זו מאמתת את הציפיות שלנו לגידול משמעותי במספר שלבי המדידה בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. אני מרוצה מכך שהצלחנו להפגין שוב את ערך החדשנות הייחודית של נובה, אשר תואמת לתוכניות התעשיה בעתיד ולאתגרי הלקוחות שלנו ומספקת תמיכה לתוכניות הצמיחה שלנו בשנים הבאות", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.