אסטרטגית
שבה וויליאמס יהיה שותף בבעלות המותג ויהיה
חלק אינטגרלי במישורים יצירתיים בחברה, פרסום ואסטרטגיה עסקית.
שותפות
זו הגיעה לאחר שיתוף פעולה מוצלח שבה פארל וויליאמס עיצב את קולקציית RAW
for the Oceans – קולקציית בגדים ייחודית
העשויה כולה מחומרים ממוחזרים היישר מהאוקיינוס. לאחר ההצלחה הגיעה ההבנה בG-STAR כי יש להמשיך ולחפש את הקולקציה הבאה שתהיה אף היא לבלתי צפויה.
לדבריו
של פארל וויליאמס: "חברת GSTAR
היא חברה בעלת פתיחות מחשבתית יוצאת דופן הנותנת לכל העוסקים בה לפעול באופן
עצמאי. אני מאמין בלב שלם שמותג זה יהיה למותג הג'ינסים המוביל במאה ה-21. אני
מצפה לקחת חלק מהמשימה הזאת ולהיות שותף מלא בעשייה".
מותג
הג'ינסים G-STAR
הינו מהמתקדמים בקונספט העיצוב המיוחד והיוצא דופן שלו כמו עיצוב דגם ה-D3. המותג רואה לנכון להמשיך בשיתופי פעולה שונים כמו עם המעצב מארק
ניוסון ואלוף העולם בשחמט מגנוס קרלסן. G-STAR מאמינים כי השותפות עם פארל וויליאמס תעלה על כל הציפיות.
טקלה
סשפר, סמנכ"ל שיווק G-STAR
הוסיפה, "בעבודתנו המשותפת עם פארל וויליאמס אנו מצפים למתוח את כל הגבולות
בהיבטים העסקיים, מיצירת רעיונות למוצרים חדשים ועד ליצירת חזון למותג חדש. אנו
שמחים לקבל את פארל וויליאמס לחברה שלנו ומצפים לעתיד משותף בעל עשייה מרובה".
GSTAR הוסיפו כי הם ימשיכו לקדם ולהרחיב שיתופי פעולה ויוזמות חדשות גם
בעתיד.
רקע G-Star RAW: G-Star
שימשה מאז 1989, חלוצת דנים הידועה בסגנון ייחודי ובאמירה פורצת גבולות.
הפילוסופיה של G-Star תמיד הייתה "רק המוצר" עם דגש על אומנות ג'ינס וחדשנות.
הרעיון לדנים תלת ממדי נולד ב G-Star בשנת 1996 עם כניסתה G-Star Elwood,
והמסירות לשימוש בבד דנים נא שאינו טופל, שיצרה מהפכה בתעשיית הג'ינס.
g-star.com | Facebook.com/Gstartlv
g-star.com | Facebook.com/Gstartlv
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.