header 2

יום שלישי, 23 בפברואר 2016

כל אדם והדיאטה שלו

'דיאטת לורן' מובילה תפיסת עולם מדעית חדשנית, לפיה לכל אחד מאתנו קיימים המזונות המתאימים לו באופן אישי. השיטה מאתרת עבורך את אותם מזונות בעזרת בידוד משתנים וכך מאפשרת לך להמשיך לצרוך ככל האפשר את המזונות האהובים עליך, לשמור על סדר יומך ואורח חייך, ועדיין להפחית משמעותית ממשקלך ולשמרו לטווח ארוך, בתהליך הרזיה נעים וידידותי, המבוסס על ליווי אישי יומיומי.
 
השיטה שפותחה על ידי לורן גונר, בעלת תואר שני מאוניברסיטת אוקספורד, מתבססת על מעטפת טיפול כוללת והוליסטית מעבר לירידה נקודתית במשקל, ומשלבת מוצרים הומאופטיים, תפריט מותאם אישית, מיפוי גנטי של דגימת שיער, ולווי מקצועי יומיומי. תוצאות התהליך מבטיחות ירידה במשקל של 12-15 ק"ג בתוך חודשיים ושמירה על המשקל החדש במשך עשרות שנים. 'דיאטת לורן', בנויה משני שלבים עיקריים – תהליך הרזייה ותהליך שמירה, הנמשכים עד חודשיים כל אחד.
 
תהליך ההרזיה - לאחר הצטרפותו של הלקוח לתכנית, נשלחת לביתו ערכת מוצרים טבעיים והומאופטיים, אשר נועדו לשפר את פעילות הגוף הכוללת, שתסייע לו לפרק שומנים ביתר יעילות, לנקות רעלים, לשפר את מנגנון חילוף החומרים, להפחית את תחושת הרעב, להשלים חסרים תזונתיים, ובאופן כללי לתפקד באופן בריא יותר, וכך להפוך את תהליך ההרזיה לקל, מהיר ואפקטיבי. מעבר להרזיה מהירה ובריאה, התוכנית מבצעת "ריסטרט" (אתחול) למנגנון חילוף החומרים בגוף. מוצרי הערכה מיוצרים באופן בלעדי במפעל הנדסת מזון בישראל (המאושר על ידי משרד הבריאות) כנוסחה ייחודית שפותחה באופן בלעדי עבור 'דיאטת לורן'.
 
במקביל לערכה, נשלח ללקוח שאלון מפורט הנועד להכיר את אורח חייו, הרגלי תזונה ואכילה, שינה, פעילות גופנית, עישון, אלכוהול, מצב בריאותי ונפשי כולל מחלות, תרופות ואלרגיות, והרגלים נוספים. בהתאם לממצאי השאלון ולראיון אישי המתקיים לאחר מכן עם הלקוח, מותאמת תכנית תזונה המבוססת על תפריט המגובש עבורו באופן אינדיווידואלי, כולל ליווי מקצועי יומיומי לצורך מעקב אחר התקדמותו. התפריט מתבסס ככל האפשר על המזונות האהובים על הלקוח, על הרגלי חייו הקיימים ועל סדר יומו, מתוך מטרה להפוך את תהליך ההרזיה לנעים ולידידותי, הכרוך בשינוי מינימלי בהרגלי התזונה ובאורח חייו. המוטו העומד מאחורי התפיסה היא ש"צריך להתאים את הדיאטה לחיים ולא את החיים לדיאטה".
 
במהלך תהליך ההרזיה הכולל צריכה של 1,200 קלוריות ביום, המטרה היא להפחית כ-12 ק"ג מגוף האישה וכ-15 ק"ג מגוף הגבר (כאשר קיים צורך בירידה של יותר קילוגרמים, היא תתפרס על פני מספר תקופות מדורגות). תוצאות התהליך ניכרות כבר מהיום הראשון וממשיכות להופיע באופן רציף ויומיומי לכל אורך התהליך. השיטה מאפשרת השגת תוצאות ממשיות ומהירות ולאורך כל תקופת ההרזיה, בקצב מהיר ביותר של כ-300 גרם ביום ולפחות 2 קילוגרם בשבוע. התוצאות הממשיות משמשות כגורם מעודד וממריץ עבור הלקוח להמשיך ולהתמיד בתהליך, בו הוא שוקל את עצמו מידי יום ומדווח על כך ללורן. במקרים בהם לא ניכרת הירידה המתבקשת, עוברת לורן יחד עם הלקוח באופן יומיומי על הפעולות שביצע, כדי לזהות את נקודות הכשל בתהליך היישום של התכנית ולהציע פעולות לשיפור.
 
תהליך השמירה – לאחר סיום תקופת ההרזיה העורכת חודשיים בקירוב, מפסיק הלקוח לצרוך את תוספי התזונה, ונבנית עבורו "תכנית שמירה" המבוססת על מזונות בריאים בעלי כמות גדולה יותר של קלוריות. בתהליך זה הלקוח מציין את המזונות עתירי הקלוריות אותם הוא אוהב ונוהג לצרוך, ולאחר מכן מתבצע תהליך של "בידוד משתנים" בו בכל יום הלקוח צורך סוג אחר של מזון עתיר קלוריות. בעזרת מעקב ושקילה יומיומיים ניתן לראות כיצד אותו מזון מסוים משפיע על הגוף, כדי לאבחן אלו מהמזונות עתירי הקלוריות מתפרקים בגופו באופן מיטבי ולכן ניתן להתמיד בצריכתם, ואת אלו עדיף להשאיר רק קצת לסופי שבוע... השיטה מתבססת על עשרות מחקרים בארץ ובעולם אשר הוכיחו שעבור כל אדם באופן אינדיבידואלי, קיימים מזונות עתירי שומן מסוימים שגופו מפרק באופן טוב יותר מאשר אנשים אחרים, ולכן אינם מובילים להשמנתו. התהליך מסתיים בבניית תפריט אישי מפורט לטווח ארוך הכולל את המזונות המומלצים והאהובים על הלקוח, ובניית סדר יום תזונתי.
בנוסף, מציעה התכנית מיפוי ד.נ.א אישי הנלקח מדגימת שיער, על מנת לוודא את הצלחת ההרזיה. המיפוי האישי מאפשר איתור של סוגי מאכלים שאינם מתאימים למבנה הגנטי של הגוף, ואשר אכילתם עלולה לטרפד את הצלחת התוכנית.
 
מעבר לירידה משמעותית במשקל, 'דיאטת לורן' מובילה לשיפור כולל ולתפקוד יעיל יותר של כלל מערכות הגוף, המתבטא בשיפור מנגנון חילוף החומרים, ניקוי רעלים (המסייעים גם לירידה פרופורציונאלית במשקל המתפזרת באופן אחיד על אברי הגוף השונים), פירוק שומנים יעיל, הפחתת תחושת הרעב, היעדר חסרים תזונתיים, וירידה משמעותית בתחלואות שונות כגון סכרת, לחץ דם גבוה, עודף כולסטרול, מתח נפשי ועוד, כשיטה המתבססת על מעטפת טיפול כוללת והוליסטית מעבר לירידה נקודתית במשקל, המבצעת ריסטרט (אתחול) לכל מנגנון חילוף החומרים בגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.