header 2

יום רביעי, 1 ביוני 2016

'אלקטרוסטאר' חברת המאווררים המובילה בישראל עושה רוח ומציגה את מגוון הדגמים החדשים לקיץ 2016

הקיץ תזכו למשב רוח רענן עם הדגמים החדשים של אלקטרוסטאר, חברת המאווררים המובילה בישראל שמשיקה מגוון דגמים חדשים החל ממאווררים ביתיים, מאווררים תעשייתים ומאווררים מעוצבים במיוחד. בין הדגמים החדשים העונה:
בריזה מאוורר אידוי מיסטו   
מאוורר אידוי עומד, יציב מרענן ואת האוויר ומצנן. מבוסס על העיקרון הטבעי של שימוש במים כדי לווסת את הטמפרטורה ולרענן את האוויר. המאוורר פולט אדי מים ומשמש יחידת אוורור ידידותית לסביבה ויעילה. בעלת 3 מהירויות ו-3 מצבי איוורור. ניתן לכוונן את המאוורר על ידי טיימר עד 8 שעות. ידית נוחה לנשיאה וללא צורך בהרכבה. מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ 
 
סטאר מולטימקס 
דגם משודרג של מאוורר תקרה בעל תאורת לד, בעיצוב מנימליסטי ואסתטי. ניתן להרכיב 2, 3 או 4 כנפיים, לפי הצורך בגוונים שונים, המאוורר כולל תאורה, מפסק קיר וכמו כן, ניתן להוסיף לו שלט רחוק. מחיר מומלץ לצרכן: 1200 ₪  
בלוסטאר מאוורר מגדל   3D XL
לקראת קיץ 2016 המאוורר מגיע בגרסה מוגדלת בגודל  XL. אוורור תלת מימדי עד 40% יותר אוויר מכל מאוורר מגדל אחר, ופיזור אוויר לכל הכיוונים. כולל 4 מהירויות (כולל מהירות שקטה), שלט רחוק, תריס מתכוונן בלחיצת כפתור ולוח בקרה דיגיטלי. אחריות לשנה מחיר מומלץ לצרכן:499 ₪ (במבצע החל מיום שישי 3.6 ועד ה- 17.6 במחיר של  449 ₪ בלבד)
 
חברת "אלקטרוסטאר" הוקמה בשנת 1947, כשמטרתה לייצר את המאווררים הטובים ביותר בישראל, הן באיכות והן בעיצוב. עד היום, ניתן למצוא את מאווררי סטאר כמעט בכל בית בישראל.
באולם התצוגה של אלקטרוסטאר הגדול ביותר במזרח התיכון יש למעלה מ 200 דגמים שונים, בעשרות צבעים, ומגוון עיצובים וקיר מרהיב של אוסף מאווררי רטרו נדיר משנת 1920 ועד היום.
 
במקום ניתן לראות, להתרשם ולקבל ייעוץ מקצועי להתאמת כל מאוורר לצרכן.
משלוחים ללא תשלום בקניה מעל 500 ש״ח
את מגוון המאווררים ניתן להשיג:
בחנות היבואן, "אלקטרוסטאר", רח' שלבים 4 יפו, טלפון: 03-512-1500 http://www.star.co.il/
____________________________________________________
הפעלת מאוורר= חסכון באנרגיה
v     הפעלת מאוורר בחלל סגור ושימוש בו בתבונה, יכול לגרום לחסכון משמעותי בצריכת האנרגיה של מערכות קירור וחימום (עד כדי 50%), המושקעת לצורך הפעלת מערכת מיזוג האוויר.
v     הפעלת מאוורר בחלל סגור, אמור לגרום לפיזור אוויר יעיל והומוגני ויכול לתרום לשימור טמפרטורת החדר (בהתנייה לתנאי הסביבה, סוג המבנה והפעילות המתבצעת בו ברמה של 3-8 מעלות צלסיוס).
v     מאוורר תקרתי מיועד לסחרר אוויר ביעילות ובעלות נמוכה יחסית. בעקיפין הפעלתו יכולה להשפיע על שינוי מהיר יותר של טמפרטורת החלל המטופל, ובכך יכול להקטין את זמן עבודת מדחס המזגן (המדחס מהווה כ-85% מסך האנרגיה הנצרכת של המזגן= חיסכון בצריכת אנרגיה).
v     צריכת האנרגיה של מאוורר תקרה טיפוסי (לשימוש ביתי, במהירות הגבוהה ביותר), עולה פחות מ-3 אגורות לשעה (אחוז מינורי מעלות תפעול מזגן).
v     בקיץ, תזוזת האוויר והורדת הטמפרטורה בחדר, כתוצאה משימוש במאוורר, מאפשרת לכוון את הטמפרטורה של המזגן 4-8 מעלות גבוה יותר. כל מעלה חוסכת בין 8-10% מצריכת האנרגיה של המזגן.
v     הפעלת מערכת מיזוג אוויר מדגם מיני מרכזי, עולה פי 70 מעלות התפעול של מאוורר תקרה
(בהנחה שפעולתו מספיקה רק לחלק מעונות המעבר / ביניים של השנה).
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.