header 2

יום ראשון, 19 ביוני 2016

קולקציית בגדי הים הצנועים של SunWay כובשת את המגזר הדתי

גם לדתיות מגיע להרגיש אפנתיות
לרבות מהנשים הדתיות והחרדיות נמאס להרגיש אזרחיות סוג ב' ולרחוץ בחופים הנפרדים, ומעוניינות לבלות בים ובבריכה יחד עם כל בני המשפחה, ועדיין לשמור על חוקי ההלכה. הפתרון -  טרנד עכשווי של  בגדי ים צנועים למגזר הדתי והחרדי
 
בשנים האחרונות התפתחה במגזר הדתי קהילה רחבה המעודכנת מבחינה אופנתית, ועם זאת לא מוותרת על זהותה הדתית ומשלבת אותה בדרכים יצירתיות. נשים דתיות כבר אינן מסתפקות בשכשוך רגליים סמלי בים או בבריכה, ורוצות ליהנות מחוויית שחיה משפחתית, אך יחד עם זאת לכבד את חוקי ההלכה. הפתרון - כיום נשים דתיות יכולות ליהנות בים או בבריכה, מבלי להתפשר על עקרונות הצניעות שלהן, תודות לאופנת בגדי הים הצנועים שכובשת בימים אלו את המגזר הדתי.
 
בדיוק כאן, נכנסת לתמונה חברת SunWay , אשר מציעה קולקציית בגדי ים איכותיים, המכסים את הגוף, מגנים מהשמש ויחד עם זאת מאפשרים לכל אחת להתאים לעצמה את קולקציית הים המתאימה לה באופן אישי, בהתאם לעקרונות הצניעות שלה.  Women Only - קולקציית בגדי הים הצנועים של SunWay, מאפשרת נוחות מרבית במים, עמידות לכלור, הגנה מהשמש, ובעיקר הנאה עם המשפחה, מבלי להתפשר על הצניעות.
 
חברת SunWay מציגה בקיץ 2016, קו של בגדי ים צנועים הכולל שמלות ים, חולצות, חצאיות, טוניקות  וטייצים, אשר יחד יוצרים קולקציה מגוונת ומעניינת באמצעות mix&match. ניתן לבחור בין סוגי מפתח צוואר שונים ואורכי שרוול מגוונים, ולייצר סדרה שלמה של סטים לים המאפשרת  מראה שונה בכל פעם.  SunWay  מציעה למעלה מ-30 שילובים בסיסיים שיעזרו לך לבחור את ה-SunWay הצנוע שלך. בגדי הים מיוצרים בשלל מידות לנשים ולנערות דתיות, ומתאפיינים בנוחות מרבית תוך שמירה על מראה צנוע. הבדים חוסמי קרינת UV עם עמידות חזקה לכלור.
 
בקולקציה הנוכחית שילבה SunWay דגמים חדשים הכוללים בדים מודפסים לצד חלקים, בגדי טייץ בגווני אפור שחור המחוברים לחצאית מתכווננת באורכה בעזרת סרטים צדדיים,  חצאיות ים וריצה, והרחבת קווי החולצות הקלאסיים בשילובים מודפסים נוספים . בנוסף, קו בגדי הים למוסלמיות מתרענן בדגמים חדשים המשלבים דפוסים אתניים ושילובי בדים אביביים.
 
להשיג בסניפי SunWay בהוד השרון, נמל תל אביב ואילת www.uvsunway.com
 
להזמנות טלפוניות 09-7447767

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.