header 2

יום רביעי, 22 ביוני 2016

TOTEM שבירת קודים ומוסכמות הבושם החדש לצעירים וצעירות מבית KENZO

הקונספט: בושם יוניסקס עבור דור צעיר, דור חדש של קנזו
קנזו יוצר אנרגיה חדשה, שלושה בשמים תחת שם אחד משותף: TOTEM.
שלושה ניחוחות המנפצים קודים ומוסכמות. שלוש תמציות החיים השוברות קלישאות. שלוש הפתעות המשקפות את העידן המודרני. שמחה נועזת וריבוי גוונים, תרבויות ורעיונות, כה מזוהים עם המותג, כיום יותר מתמיד מועברים על ידי TOTEM, הסמל של שבט קנזו.
כמו קנזו טקדה בעבר, כך גם המעצבים הצעירים של המותג היום:קרול לים והומברטו ליאון, שואבים את השראתם  משילובי רעיונות ודעות, ניזונים הן מהאמנות העירונית והטבע. הרוח של קנזו בבקבוק.
"אקט קולקטיבי טהור עולה על גדותיו מרוב אנרגיה חיובית וממכרת. הרצון להפוך את העולם ליפה יותר." פטריק גאדג', מנהל קריאייטיב, בשמי קנזו.
 
שבט קנזו
הפעם, הבושם מגולם לא על ידי מוזה, אלא שבט. תשעה אנשים, תשעה פנים, תשעה סגנונות. רומני, קובני, יליד הונולולו, רקדן קפוארה, בלרינה, שחקן, דוגמנית, רקדנית היפ-הופ ... כל אחד מבטא את סגנון הריקוד שלו או שלה ואת החושניות, תוך חגיגה כיפית ומלאת שמחת חיים.  כל אינדיבידואל מונחה ליצור משהו שלם, בלט, ריקוד הרמוני המסמל את הקהילה. כל חברי הצוות התגלו בלוס אנג'לס. עבור חלקם, זוהי הפעם הראשונה. כולם בני דור המילניום, הדור שנולד סביב שנת 2000 (בגילאים 15-30).שיר של The Dø, צמד האינדי שכבש את המצעד הצרפתי בשנת 2008, מלווה את הכוריאוגרפיה. הסרט והתמונות נוצרו על ידי פטריק גדג ', אשר הטביע את חותמו בפרסומות של קנזו עם גישתו המיוחדת מאז 2000.
 
הבקבוק: שבט מודרני
אין ליווי טוב יותר לאירוע המדברי מאשר TOTEM. חיה מסתורית ונערצת על ידי שומרי מסורת בצפון אמריקה, הוא מעביר רגש חזק. זהו אלמנט התלכדות. הרוח קיימת אך הצורה איננה אלא תורשה. הבקבוק גולמי ומרגיש טוב ביד. צורת הזכוכית בגוון כחול עמוק מטשטשת זוויות חדות ועיקולים רכים, כמו פצצה קטנה מלאת אנרגיה, מוכנה להתפוצץ. הבקבוק עוצב על ידי הסטודיו היפני Nendo, שהוכתר כמעצב השנה Maison & Objet  ניתן להבחין בחותם שלו על הבקבוק, בסגנונו  ה"פשוט אך אף פעם לא קר."  לדברי המעצב, "אתה תמיד תמצא קצת הומור, מה שהופך את הבקבוק לחברי כמעט."
ניחוחות: זהות שוברת מוסכמות
קנזו בחר להשיק שלושה ניחוחות ולא רק אחד על מנת ללכוד את כל הזהויות. שלושה חותמים אדירים, אוניברסליים, אך בעלי אופי חזק. מבלי להיות מוגבלים על ידי הגדרות טיפוסיות של עולם הבישום, ניחוחות אלה שובבים ובקלות מעצבים אישיות.
עם TOTEM, קנזו עוקף קלישאות, מה שהופך טרנדים וסגנונות לגמישים יותר. בני דור המילניום מערבבים עולמות גבריים ונשיים, משנים מינים וזהויות כמו שמלות ערב. TOTEM משלב השפעות רבות, בדיוק כפי ששמלה של קנזו עשויה לשלב הדפס פרחוני עם גזרה מוקפדת. טוטם החדש מושלם לשימוש לערב, במשך השנה או להרפתקה ...
יצירת ניחוח מעורב היא חוויה חדשה עבור הבשמים.
"קטגורית בשמי יוניסקס לשוק הרחב לא ממצה את הפוטנציאל," מסבירים אנטואן לי וז'אן ז'אק. "מסיבה זו, זה היה אתגר מרגש עבורנו! רצינו לחדש וללכד צעירים וצעירות סביב אותם התווים. אנחנו שקענו בתוך הטעמים של הדור הצעיר, הריחות שהוא מעדיף, האוכל, מה מעורר אותו, מה מניע אותו. האתגר היה מינון המרכיבים הנכון כדי למנוע התבלטות של סוג מסוים. לבסוף, פנינו לקהילה, בדומה למתרחש ברשתות החברתיות. אולי זה יהווה נקודת ההתחלה עבור סגנון חדש של בשמים! רעננות  מחומרים טבעיים מסורתיים שמוסיפים מרקם נחמד - גלבנום, וטיבר, אנג'ליקה - בחומרים סינתטיים טכנולוגיים שמעניקים חיוניות לניחוח.
כריסטוף ריינו, יוצר של גרסת ניחוח עצי הדר, אומר: "עבדתי עם כמה אנרגיות על מנת ליצור חספוס, בדיוק כמו שצעירים משלבים כשרון עם רצון להשתייך לקבוצה וצמא לייחודיות. כל מרכיב מסתמך על הרטט של האחרים. שאבתי השראה מהגישה של קנזו ומשפע הצבעים המאפיין את המותג. רציתי לתמלל את רוח הנעורים והחיוניות של קנזו."
 
שלוש מילים נרדפות לחופש
ניחוח עצי הדר, עטוף בגומייה צהובה, הוא מודרני ונוצץ, מפיח ניחוח של רעננות חדשה. כריסטוף ריינו שילב רעננות של אשכולית ורודה עם רכות של עלי תה. שילוב זה מועצם על ידי אקורד של תוו עורי עצי המוסיף עומק לניחוח העליז.
ניחוח עצי פרחוני, עם גומייה כתומה, מסמל אנרגיה חדשה. נטלי גרציה-סטו ואוליבייה פסצ'או יצרו את הגרסה הפיקנטית והתוססת הזאות. תו עליון עם תפוז מריר מעורר את החושים, ומועצם על ידי תמצית פריחת לימון. וטיבר מגדיר תבנית מוסיף קלסיציזם לניחוח נצחי, צעיר ומעודן.
ניחוח עצי פירותי מעוטר בגומייה כחולה. הוא משקף סוג מודרני ומעודן של חושניות, לא מובהקת מדי, ולא מטושטשת מדי. אנטואן לי וז'אן ז'אק, דמיינו ניחוח ממכר, יותר פירותי מאשר מתוק. אננס פותח את הניחוח עם נגיעה קסומה ומעודנת. הל בתו הלב מוסיף תחכום ועידון. בסיס עם תו ארז מקרין חמימות מזמינה ומלהיבה.
 
אריזה משוחררת
האריזה שוברת את הקודים המקובלים עם דפוסים גיאומטריים שמהדהדים חלום של כוח השבט ומשקפים את האנרגיה הכלולה בבשמים דרך מבוכים בשחור לבן.
לשני מינים, אנרגטית, רעננה ושובבה.
יצירות לעולם יפה יותר.
 
מחיר: 169 ₪, לתכולת: 50  מ"ל
                 ניתן להשיג  ברשת סופר פארם בלבד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.