header 2

יום שלישי, 14 ביוני 2016

Critical Solutions International ו-Humanistic Robotics זכו בחוזה לספק לצבא הלאומי האפגני 450+ שולי מוקשים

השותפות בין שתי מובילות בפתיחת צירים תתן מענה לצורך דחוף של הצבא הלאומי האפגני ביכולת פינוי מוקשים ונגד מטעני גחון

צ'רלסטון, קרוליינה הדרומית, 13 ביוני  2016, ( GlobeNewswire):
Solutions International (CSI) בשותפות עם Humanistic Robotics Inc. (HRI) הודיעה היום על זכייה בחוזה לספק לצבא הלאומי האפגני 464 שולי מוקשים והדרכה נלווית בהפעלה ותחזוקה. החוזה ינוהל באמצעות המשרד לציוד לא סטנדרטי של פיקוד הטנקים והרכב של צבא ארה"ב (TACOM). המערכות האלה יחזקו את יכולת פינוי המוקשים ומטעני הגחון של הצבא האפגני  ויגבירו את חופש התמרון בשדה הקרב.
תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/a2358827-0713-4ce8-9b58-d048e9163947
CSI חברה ל-HRI ב-2014 כדי להשלים את חבילת הטכנולוגיות נגד מטעני גחון שלה ולהציע ללקוחות בארה"ב ובעולם חבילה כוללת של פתיחת צירים. שולה המוקשים של HRI הוא חלק מחבילה של טכנולוגיות נגד מטעני גחון שמספקת CSI. היא כוללת את הרכב הייעודי לפתיחת צירים האסקי, שהוא הרכב לפתיחת צירים מספר אחת בעולם.
"השולה של HRI, שמוביל בדיוק, יעילות ובטיחות, הוא המערכת הכי ידידותית למשתמש ובת קיימא בשוק. הוא הוכח בשטח במשימות צבאיות ושמירה על השלום באפריקה ובמזרח התיכון", אמר מנכ"ל CSI פטריק קאלאהן. "היכולת לשבור את הקיפאון שמספקים השולים האלה תאפשר לשותפינו האפגנים להפוך את הדרכים שלהם לבטוחות יותר עבור החיילים והאזרחים שנוסעים בהן"
"המהות של HRI הייתה בניית טכנולוגיות להפיכת העולם לבטוח יותר מהיום הראשון", אמר סמואל ריבס, מייסד שותף ומנכ"ל HRI. השותפות HRICSI משקפת את הצורך הגובר בגישה רב צדדית עם טכנולוגיות מרובות כדי להתגבר על מוקשים יבשתיים ומטעני גחון. היא מאפשרת לנו לשלב את היכולת של כל אחת מהחברות שלנו כדי להגדיל את השרידות ולהציל חיים. השותפות עם CSI, שנמצאת במשך שנים רבות במרכז המאמצים להתגבר על האיום של מטעני גחון עם רכב ההאסקי שלה, היא התאמה מושלמת עבור HRI".
אודות CSI ו-HRI
CSI היא מובילה בפיתוח, שילוב מערכות ותמיכה של כלי רכב מוגנים מפני פיצוצים וציוד נגד מטעני גחון. גולת הכותרת של היכולות של CSI היא ההאסקי, שבנוסף לצבא האמריקני משתמשים בו צבאות ברחבי העולם, ביניהם אוסטרליה, קנדה, קניה, עיראק, ספרד דרום אפריקה וטורקיה.
HRI היא מובילה במערכות שליית מוקשים מוקשחות, זולות ועם מעט תחזוקה ליישומים מסחריים, שמירה על השלום וצבאיים. השולה לפתיחת צירים (RCR) נבנה באופן ייעודי כדי לספק יכולת מקסימלית עם מינימום תחזוקה עבור לקוחות שפועלים באזורים עתירי איומים עם נוכחות לוגיסטית מוגבלת.
למידע נוסף על CSI, בקרו בבקשה באתר www.c-s-i.com.
למידע נוסף על HRI, בקרו בבקשה באתר www.humanisticrobotics.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.