header 2

יום רביעי, 29 ביוני 2016

Neste Jacobs ממלאת תפקיד מרכזי בפרויקט הביו פארמה הגדול ביותר באסיה


אספואו, פינלנד, 29 ביוני 2016, (GLOBE NEWSWIRE):

 

חברת הטכנולוגיה, הנדסה וניהול פרויקטים Neste Jacobs עבדה על משימה להכין תכנון רעיוני ובסיסי עבור פרויקט המפעל הגדול ביותר באסיה להפרדת פלזמת דם אנושית.

 

שלבי הפרויקט האלה הושלמו עכשיו בהצלחה כדי לאפשר את יישום הפרויקט על ידי Sichuan Yuanda Shuyang Pharmaceutical Company.

 

Neste Jacobs צברה ניסיון רב בהפרדת פלזמה אנושית בארבעים השנים האחרונות ולחברה יש הבנה מעמיקה בטכנולוגיות, תהליכי ייצור והיבטים תפעוליים של פלזמה וברמות העלויות שדרושות עבור מפעל להפרדת פלזמה אנושית שפועל באופן מלא. מגזר הביו פארמה הזה שנתון לרגולציה רבה קובע אמות מידה גבוהות לתכנון וההפעלה של המתקן. בטיחות המוצר, ציות לרגולציה, יכולת מעקב ויכולת תפעול עמידה חייבים להיות מובנים במהלך כל שלבי התכנון החל מהתכנון הרעיוני והבסיסי שהושלם עכשיו על ידי Neste Jacobs.

 

"הפרויקט הזה מוכיח שאנחנו המומחים המובילים בעולם בתחום המאוד תובעני הזה של ענף הביוטק, אומר מנכ"ל Neste Jacobs, ז'רמו סואומינן. "יש לנו הבנה יסודית בטכנולוגיות פלזמת דם שונות ורשת מקיפה של שותפויות בתחום הזה שלוקחות אותנו הרבה מעבר למתחרים".

 

המפעל עובר עכשיו לשלב היישום, ונבנה בסין. "בשלבי התכנון הרעיוני והבסיסי של הפרויקט הזה תרמנו רבות לאיכות הלקוחות והפונקציונליות של המפעל".

 

"הגישה שלנו משלבת טכנולוגיה, רעיונות וידע בתהליכים בפעולות האוטומטיות והבניה. כך הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים לגבי הפונקציונליות של מפעל הפרדת הפלזמה המורכב הזה" אומר קארי קסקס, מנהל המכירות לענף הביוטק של Neste Jacobs. "אנחנו ללא ספק החברה מספר אחת בחזית הפיתוח של ענף הביוטק הגלובלי".

 

לקריאה נוספת על המומחיות של Neste Jacobs בביו פארמה: http://www.nestejacobs.com/industries/biopharma/

 

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם:

ז'רמו סואומינן, מנכ"ל, CEO, Neste Jacobs Oy. טל. +358504583399

קארי קסקס, מנהל מכירות, ענף הביוטק, Neste Jacobs Oy, טל. + 358504589603

 

Neste Jacobs היא ספקית פתרונות מועדפת של שירותי טכנולוגיה, הנדסה ופרויקטים באיכות גבוהה למגוון רחב של ענפי תעשיה בתחומי הנפט והגז, פטרו כימיקלים, כימיקלים, ביו זיקוק, ביו כימיקלים, ביו פארמה ותשתיות תעשייתיות. יש לנו 60 שנות ניסיון בפרויקטים של פיתוח טכנולוגיות והשקעות תעשייתיות וגם בתחזוקה ושיפור ביצועים באירופה, צפון ודרום אמריקה, אסיה והמזרח התיכון. בנוסף לשוק הבית שלנו במדינות הנורדיות ברצוננו לצמוח בשווקים הגלובליים הגדלים. אנחנו מעסיקים 1300 אנשי מקצוע בכל העולם. www.nestejacobs.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.