header 2

יום רביעי, 22 ביוני 2016

תרו מודיעה על התפטרותו של מנהל הכספים הראשי

הותורן, ניו יורק, 22 ביוני 2016, (BUSINESS WIRE) :
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) ("תארו" או "החברה") הודיעה היום שקיבלה את התפטרותו של מנהל הכספים הראשי שלה, מייקל קאלב, שתיכנס לתוקף ב-29 ביוני 2016. מר קאלב עוזב כדי לקבל משרת מנהל כספים ראשי בחברה ציבורית אחרת.
ההתפטרות של מר קאלב היא לא תוצאה של מחלוקת או אי הסכמה כלשהי עם החברה כולל עניינים כלשהם שקשורים לעקרונות חשבונאיים או דיווח פיננסי.
מר סונדרם, מנהל העסקים הראשי של תרו, אמר: "בשם החברה, ברצוננו להודות למייק על תרומותיו הרבות לחברה במשך שבע שנות כהונתו בתארו, כולל ההובלה של צוות הכספים של תרו והרישום שלנו בבורסה של ניו יורק. אנחנו מאחלים לו המשך הצלחה בתפקידו החדש".
החברה התחילה בחיפוש חיצוני למחליף במשרה מלאה כמנהל כספים ראשי.
אודות תרו
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.
הצהרת חוף מבטחים
אמירות מסוימות בהודעה לעיתונות זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות אלה כוללות, אך לא רק, אמירות שלא מתארות עובדות היסטוריות או שמתייחסות או קשורות לאירועים או נסיבות שתארו "מעריכה", "מאמינה" או "מצפה" שיקרו או לשון דומה. המידע הצופה פני עתיד בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הציפיות הנוכחיות של תארו והוא נכון רק לתאריך של ההודעה לעיתונות הזאת ומעורבים בו סיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מתוצאות עתידיות שמובעות או משתמעות מאותו מידע צופה פני עתיד. אלא אם החוק מחייב, תארו לא מתחייבת לעדכן, לשנות או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, התפתחויות נוספות או עוקבות או מסיבה אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.