header 2

יום ראשון, 5 ביוני 2016

חדש בישראל: 'אופטימל לייף" - רשת דיאטניות ארצית

הדיאטנים  יתאימו את שיטת ההרזיה והדרך לצרכים האישיים של כל אחד
בימים אלה מושקת רשת ארצית של דיאטניות קליניות, ששמה בישראל 'אופטימל-לייף'. כ-25 דיאטניות מכל אזורי הארץ, כבר התקבלו לרשת, לאחר שעברו סינון והכשרה ייחודיים  - ועד סוף השנה צפויה הרשת להתרחב בכ-40 דיאטנים נוספים.
יורם לוינברג, מנכ"ל 'אופטימל לייף - רשת הדיאטנים לבריאות והרזיה', ומקים המיזם, אומר שהרעיון להקמת הרשת עלה במוחו לאחר שנחשפו בפניו הנתונים המדאיגים בנוגע לכישלון הדיאטות, וכל הנוגע למעקב אחר מנותחי קיצור קיבה.
לדבריו, אחד ההסברים לאחוז הגבוה של הכישלונות בקרב מי שעבר ניתוחים שכאלה - הוא שרק כ - 30% מהמנותחים שומרים על קשר ומעקב תזונאי ורפואי לאחר הניתוח.
הרשת הארצית מעניקה למטופל מנוי, ממש כמו מנוי בחדר כושר, בעלות של כ-360-450 שקלים לחודש, ומקנה לאוחזים בו אפשרות להתייעץ עם התזונאית שלהם – בכל עת ובכל שאלה ודילמה  בה הם נתקלים בתהליך ההרזיה שלהם, בטלפון, בסקייפ ופנים אל פנים.
הדיאטנים ברשת מייעצים למגוון רחב של מטופלים, החל מאנשים הסובלים מהשמנה קלה, דרך השמנה חולנית ומסוכנת - במגוון של שיטות וטכנולוגיות מתקדמות.  כמו כן מלווים הדיאטנים מרזים רגילים שהחלו מסלולי תזונה והרזייה ייחודיים – אך מתקשים להתמיד בהם בשל חוסר במסגרת תומכת ומקצועית.
לדברי יורם לוינברג, הרשת במכוון לא מרוממת סוג הרזיה אחד, ותומכת בשיטת 'הנון-דיאט' שהיא גישה להרזיה ללא דיאטה, תוך התאמת הפתרון התזונתי, או הרפואי-טיפולי לכל מטופל באופן אינדיבידואלי.
בימים אלה מסיים המחזור ההסמכה הראשון לפרויקט 'אופטימל לייף' הכולל
כ- 25 דיאטניות בפריסה ארצית. לדברי יורם לוינברג, מנכ"ל 'אופטימל לייף' - צפויה הרשת החדשה לגדול אף יותר, ולכלול עד סוף השנה האזרחית כ-60 דיאטנים ודיאטניות.
לדברי הדיאטנית הקלינית, גב' טליה לביא, המנהלת המקצועית של הרשת הסיבה לכישלונן, של הדיאטות נובעת מכך שהוכח חד משמעית כי דיאטה איננה הדרך להרזיה ולשינוי אמיתי ויציב בהרגלי האכילה
שעורי ההצלחה בדיאטות מכל הסוגים נמוכים מ 5%. דיאטות הרזיה אינן מצליחות מפני שהן מביאות עמן מאבק פנימי שאינו יכול להחזיק לאורך זמן. במוקדם או במאוחר האדם יישבר מכיוון שהוא נאבק בעצמו ועליו להיות חזק ולגייס כח רצון כל יום כל היום
אכילת יתר היא סימפטום ולכן, דיאטה כמוה כמתן אקמול לטיפול במחלה, או כמו מריחת מייקאפ על פצעים
על מנת להצליח לעשות שינוי אמיתי ויציב בהרגלי האכילה לא מספיק בהנחיה תזונתית, ויש צורך בכלים שמאפשרים לשינוי לקרות ממקום יותר עמוק ובסיסי, כזה הנוגע בראש (במחשבה) ובבטן (ברגשות)
לדברי לביא מפתח נוסף להצלחה הוא ליווי צמוד ומקצועי החיוני להצלחה
ברוב המקרים המטופל מוצא את עצמו בודד במערכה, ללא הנחיה מבעל מקצוע מוסמך, וללא מעקב מתמשך" אומרת לביא. "רבים מאתנו עושים ביטוח שנתי לרכב, מנוי שנתי לתאטרון, מנוי לכבלים ולטלפון, אבל מנוי בריאות אישי שישמור על המשקל ועל איזון התזונה עוד לא קיים".
"היתרון של רשת ארצית, הכוללת דיאטניות קליניות בוגרות תואר ראשון בתזונה ואשר העשירו את ארגז הכלים הטיפוליים שלהן מעבר לכך הוא אדיר, מפני שהוא מאפשר לכל מטופל, לא חשוב היכן הוא מתגורר, להיות בקשר צמוד ורציף עם הדיאטן  "אני מאמינה שמטופלים שמקבלים ליווי צמוד ייטו הרבה יותר לשמר אורח חיים בריא, ולכן אחוז הכישלונות שלהם יפחת באופן משמעותי – ויש להשערה הזו בסיס  ומוכח
רשת 'אופטימל לייף' נהנית מפריסה ארצית, של 25 נקודות שירות ברחבי הארץ 
1-700-50-29-29   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.