header 2

יום שלישי, 21 ביוני 2016

מדוזה עופי לי מהעיניים ​

מכנסי הטייץ לגולשים של SunWay בדרגת ההגנה המרבית UPF50+ חוסמים 98% מקרני השמש המזיקות וגם משמשים כפתרון אולטימטיבי לעקיצות מדוזה מטרידות. הדגמים החדשים שיגרמו לכם לשכוח מהעקצוצים ויהפכו אתכם ואת המדוזות לחברים הכי טובים. 
 
 
 
כן אנחנו יודעים, אתם מכורים לגלישה, ולא פחות מזה אתם שונאים מדוזות שכל קיץ מחדש מנסות להרוס לכם את כל ההנאה. אז במיוחד בשבילכם יצרה SunWay את מכנסי הטייץ החדשים, החוסמים את קרינת ה-UV ובמקביל מגנים עליכם מפני צריבות המדוזה המעיקות. טייץ הים הארוך לגלישה, לשחייה ולשייט של SunWay המשמש להגנה מנזקי השמש ומפגיעת מדוזות, מתאים גם לפעילויות ספורטיביות נוספות, ומכיל בד חוסם קרינה ומנדף זיעה. מיוצר ב-4 צבעים: שחור, אפור, כחול רויאל וכחול נייבי, 
במידות ילדים הטייצים מיוצרים ב-3 צבעים: ורוד, שחור וכחול. 

חולצות ים עם שרוולים ארוכים – בנוסף למכנסי הטייץ לגולשים מציעה SunWay חולצות ים עם שרוולים ארוכים לגלישה ולכל בילוי בים ובבריכה. הבדים נעימים למגע, מתייבשים במהירות, חוסמים למעלה מ98% מקרני השמש המזיקות לעור, וגם...מקילים במפגש לא רצוי עם מדוזות. ניתן לשלב עם מכנסון ים או עם מכנס גלישה. 

לצדם של הטייצים הארוכים מייצרת SunWay מגוון גדול של מכנסי גלישה קצרים לילדים ולמבוגרים בגווני כחול, רויאל ושחור, אשר מותאמים למגוון חולצות הים המיוצרות לילדים ולמבוגרים 

חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA ו-UVB, תציין השנה את הקיץ ה-19 לפעילותה בישראל. לקיץ 2016, כוללת הקולקציה שילובי בדים חדשניים ואווריריים המותאמים לסוגי הפעילויות השונות בהן נדרשת הגנה מהשמש, בעזרת שימוש בבדים חוסמי קרינה. שפע הפתרונות להגנה מהשמש שמציעה SunWay מאפשרים  חשיפה חכמה לשמש, החל מפעילות בים, מבילוי בטיול ובחופשה משפחתית  ועד לפעילות יומיומית בעבודה בחוץ.

ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7), באילת ובאתר החברה 
www.uvsunway.com    בהזמנה טלפונית 09-7447767

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.