header 2

יום רביעי, 8 ביוני 2016

סומוטו הישראלית צופה המשך צמיחה ברבעון השני 2016: מחפשת רכישות בתחום השיווק באינטרנט

חברת התוכנה הישראלית מתמחה בשיווק מקוון בווידאו ובמובייל, ובהפצה ומוניטיזציית אפליקציות ל-PC, iOS אנדרואיד וMac-
 
"גם ברבעון השני של שנה זו מציגה החברה המשך צמיחה מואצת בפעילותה. התוצאות המקדמיות שדיווחנו מציגות קצבי צמיחה טובים מקצבי הצמיחה ברבעון הראשון, בין השאר הודות לרכישה של טרסר שביצענו בינואר השנה והצמיחה בפעילות הפרסום בווידאו. האסטרטגיה העיסקית של סומוטו כוללת גיוון מקורות ההכנסה, ולכן לצד גידול אורגני בכוונתנו להמשיך לבצע רכישות אטרקטיביות בתחום השיווק באינטרנט", אמר בן גירון, מנכ"ל סומוטו.
                                        
סומוטו, חברת תוכנה ישראלית המתמחה בשיווק באינטרנט ובאספקת שירותי הפצת תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android, ו-Mobile iOS, מדווחת על תוצאות מקדמיות עבור אפריל ומאי 2016.
החברה מציגה המשך צמיחה בקצב ההכנסות: גבוה משמעותית מהקצב ברבעון הראשון 2016 וברבעון הרביעי 2015, על רקע צמיחה חזקה בפעילות הפרסום בווידאו
סך ההכנסות בחודשיים אלה עמדו על 7.4 מיליון דולר לפחות, ו-EBITDA  בסך של 3.1 מיליון דולר לפחות, המהווה כ-42% מהמחזור. קצבי ההכנסות וה- EBITDA במונחים רבעוניים גבוהים משמעותית מההכנסות של 9.8 מיליון דולר ו- EBITDA של 3.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016, ומהכנסות של 6.7 מיליון דולר ו-EBITDA של 2.1 מיליון דולר ברבעון האחרון של 2015.
נכון לסוף מאי 2016, יתרת המזומנים הסתכמה ב-11.2 מיליון דולר, עם סך מזומנים נטו של 5.6 מיליון דולר, בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי.
סומוטו תחלק דיבידנד נוסף של חצי מיליון דולר, המביא את סך הדיבידנד מתחילת השנה ל-1 מיליון דולר, עם תשואת דיבידנד של 3%
 
סומוטו היא חברת תוכנה ישראלית גלובלית (ת"א: סמטו) העוסקת בשיווק מקוון בווידאו, בשיווק מקוון במובייל ובהפצה ומוניטיזציה של אפליקציות עבור סביבות PC, iOS אנדרואיד וMac-, באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיות נושאות פטנטים. בתחום הפרסום בוידיאו פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טרסר-טיוד שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ינואר 2016. בתחום הפרסום במובייל למערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טאבאטו שנרכשה על ידי סומוטו בחודש מאי 2014. בתחום פתרונות הפצת אפליקציות ומונטיזציית אפליקציות במערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה בסינדיקציות שטחי פרסום, בורסות פרסום ופלטפורמות פרסום מובילות, כולל גוגל ופייסבוק, לרבות באמצעות חברת-הבת ג'ניו חדשנות שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ספטמבר 2014. סומוטו נוסדה בשנת 2009 על ידי איל יעקב ובן גירון, אשר משמש כמנכ"ל החברה, ומשרדיה נמצאים בתל אביב.http://www.somotoinc.com/  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.