header 2

יום רביעי, 22 ביוני 2016

מג'יק הישראלית משיקה את יכולות ה-IoT של מוצר האינטגרציה Magic xpi 4.5

חברה הודיעה אתמול כי רכשה ב-21 מיליון דולר 60% בקליקס - פלטפורמת פיתוח עבור שוק שירותי הבריאות
           
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית מאור יהודה של פלטפורמות פיתוח ואינטגרציה, המעסיקה מעל ל-1000 עובדים ב-24 משרדים ביותר מ-50 מדינות, השיקה היום את גרסת 4.5 של מוצר האינטגרציה Magic xpi, אשר עונה על הצורך הגובר של ארגונים, בביצוע קל ומהיר של פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית.
 
הפלטפורמה מאפשרת כעת לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית חלקה יותר. עמי ריאז, סגן נשיא למו"פ, מג'יק העולמית: "ארגונים משקיעים היום הרבה יותר בחיבור מערכות המידע מבעבר, והפתרון החדש שלנו מאפשר ביצוע ידידותי של החיבור הזה, בגיבוי ארכיטקטורת מחשוב in-memory שעוזרת לוודא יישום מוצלח של מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית ופרויקטי IoT"
 
Magic xpi 4.5 כולל סטודיו חדש וידידותי מבוסס Microsoft Visual Studio, קישוריות מתקדמת הכוללת מתאם MQTT, ויכולות פיתוח עצמאי של מתאמים. המוצר מאפשר חיבור בין כל מערכות המידע בארגון והפיכת תהליכים עסקייהם לאוטומטיים. הוא אינו מצריך שימוש בקוד, מבוסס על ממשק drag&drop, וכולל מעל ל-100 מתאמים מובנים לצורך אינטגרציה עם מגוון אפליקציות, מערכות מידע וטכנולוגיות מובילות.
 
תכונות אלו מאפשרות לארגונים למנף את יכולות ה-IT הקיימות ולחבר את תהליכי העבודה שלהם למובייל, על מנת לייעל ולשפר את פעילותם העסקית באמצעות שימוש חכם וחדשני בטכנולוגיה. השדרוגים והיכולות החדשות ב- Magic xpi 4.5 כוללים חוויית משתמש אינטואיטיבית, פרודוקטיביות גבוהה, מיני-מפה, יכולות זום ועבודה בו זמנית עם מספר תהליכים ומפות, קישוריות ל- IoT באמצעות MQTT, תמיכה ב-WCF ו-JSON, ופיתוח מתאמים עצמאי מבוסס SDK משופר.
 
מוצר האינטגרציה Magic xpi משמש גם חלק מפתרון מעבר מקיף של מג'יק למובייל עסקי, המאפשר לפתח אפלקציות מובייל, ולחשוף את המידע הארגוני למשתמשי המובייל. פתרון המעבר למובייל של מג'יק מספק לארגונים אמצעי מקיף ומשתלם כלכלית לפיתוח ופריסה מהירים של אפליקציות עסקיות מאובטחות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.