header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2016

חברת VMware מאיצה את המעבר לדיגיטיזציה ולענן ההיברידי ומציגה את הדור החדש של תוכנת- Hyper Converged

חברת VMware (NYSE: VMW) מכריזה על סדרת שדרוגים לפלטפורמת ניהול הענן שלה, באמצעות השקת VMware vRealize Suite 7, הכוללת מודולים חדשים: VMware vRealize Operations  ושל VMware vRealize Log Insight יחד עם VMware vRealize Automation 7  ו-VMware vRealize Business  עבור Cloud 7. הפתרונות החדשים נועדו לסייע ללקוחות לענות על מקרי שימוש חוזרים בפתרונות VMware שזוהו כחלק מהמסע של הלקוחות לענן.
 
"חברת VMware ממוקדת באספקת פלטפורמה לניהול ענן היברידי לארגון, שתסייע ללקוחות להשיג יתרון תחרותי, כארגון דיגיטלי", אומר אג'יי סינג', סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי ביחידה העסקית בחברת VMware. "פתרון VMware vRealize Suite 7 מיועד לענות על הדרישות בסביבה עסקית תחרותית של יצירת שירות חדש באופן מידי ובהמשך תפעול יישומים של בניית ואספקת תשתית בקרב סביבות ענן פרטיות וציבוריות רבות".
 
בנוסף קידמה היום חברת VMware, את התוכנה ההיפר אחודה שלה עם ההשקה של VMware Virtual SAN . בזמן קצר החברה הפכה למובילת שוק בתשתית היפר אחודה עם מעל 3,000 לקוחות ב-21 חודשים מאז ההשקה הראשונית של ה-Virtual SAN.
 
כבסיס האופטימאלי למרכז הנתונים מוגדר התוכנה, מערכות HCI הם המערכות האחודות המשולבות הצומחות בקצב המהיר ביותר ועל פי IDC הן צפויות לנפח פעילות של 1.5 מיליארד דולר בשנת 2016. בשילוב מחשוב מוגדר תוכנה, אחסון ויכולות רשת עם חומרת X86, מערכות HCI מפשטות את התפקוד של מערך ה-IT ומחזקות את הביצועים, תוך כדי שהן מפחיתות את ההוצאות על תפעול.
 
התוכנה ההיפר מאוחדת של VMware, הכוללת את VMware vSphere, Virtual SAN ו-vCenter Server מבצעת מהפיכה  בשרתי X86 ואחסון מוכוון תוכנה אל מערכות HCIפשוטות ויציבות שעוזרות לארגונים להפחית עלויות ולהתמודד עם מורכבות ותוך כדי כך להשיג ביצועים יוצאי דופן. בשילוב עם שותפיה, VMware מציעה את התוכנה ההיפר אחודה שלה במספר ערוצי OEM לשוק כולל מערכת אינטגרטיבית שפותחה במשותף עם EMC.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.