header 2

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

Union Bancaire Privee מגדיל את הנכסים המנוהלים שלו ב-11.5%, תוך הגבלת ההשפעה של הפרנק השווייצרי החזק על התוצאות התפעוליות שלו

ז'נבה, 2 בפברואר 2016 (GLOBE NEWSWIRE):
 
-       הנכסים המנוהלים של Union Bancaire Privee, UBP SA (" UBP") עלו ב-11.5% ל-110 מיליארד פר"ש כתוצא מגיוסים מלקוחות מוסדיים ולקוחות שהגיעו עם הרכישה של Coutts EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).
 
-       התוצאה התפעולית (לא כולל הוצאות על ארגון מחדש והפרשות) הגיעה ל-152 מיליון פר"ש (162 מיליון פר"ש בסוף 2014); קיטון קל בתקופה של נסיבות מאתגרות במיוחד, בעיקר בגלל שיעורי ריבית שליליים והשפעות מטבע.
 
כשלוקחים בחשבון את העלויות החד פעמיות שקשורות לשילוב של Coutts EMEA, וההסדר עם תוכנית הבנקים השוויצריים של משרד המשפטים האמריקני (188 מיליון דולר), הרווח הנקי הסתכם ב-25.2 מיליון פר"ש.
 
התוצאות הושפעו מגורמים יוצאי דופן
 
ההכנסות העסקיות נשארו יציבות והגיעו ל-750 מיליון פר"ש, לעומת 768 מיליון פר"ש בסוף 2014, למרות תנאי שוק קשים במיוחד, כולל תנודתיות מחודשת, שיעורי ריבית שליליים ומטבע חזק מאוד. הגידול של 2.4% בהוצאות התפעוליות היה צנוע בהתחשב בעלויות השילוב של Coutts EMEA וההשקעה הגדולה שנעשתה כדי ליישם תקנות חדשות.
 
נכון ל-31 בדצמבר 2015, הנכסים המנוהלים עמדו על 110 מיליארד פר"ש. הגידול הזה של 11.5% לעומת שנת הכספים הקודמת הוא בגלל גיוסים נטו מלקוחות מוסדיים, וגם מהלקוחות שנרכשו מ-Coutts EMEA. סך הגיוסים נטו הסתכם ב-15.7 מיליארד פר"ש, ופיצה על ההשפעה של התנודתיות בשווקים והפרנק השוויצרי החזק, שההשפעה של שניהם ביחד מוערכת בקרוב ל-4 מיליארד פר"ש.
 
"התוצאה התפעולית שלנו משקפת את העמידות של עסקי הבנקאות הפרטית וניהול הנכסים שלנו למרות תנאי השוק הקשים, בעיקר הודות לכך שהעלויות שלנו נשלטות היטב, וגם לעלייה חדה בנכסים המנוהלים שלנו", מסביר גי דה פיצ'יוטו, מנכ"ל  UBP.
 
בסיס הון עצמי איתן
 
בעקבות הרכישה של Coutts EMEA, ל-UBP יש יחס הלימות הון של 24%, הרבה מעל המינימום הנדרש על ידי באזל III  ו-FINMA (רשות הפיקוח על שוקי הכספים בשווייץ).  UBP הוא בנק עם הון מהטובים ביותר, עם אמצעים לפתח עוד את עסקי ניהול העושר שלו עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים.
 
 
 
 
אודות Union Bancaire Privee (UBP)
 
 UBP הוא אחד הבנקים המובילים בשווייץ, וההון שלו הוא בין הטובים ביותר, עם יחס הלימות הון של 24% נכון ל-31 בדצמבר 2015. הבנק מתמחה בתחום של ניהול עושר עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים. המטה שלו נמצא בז'נבה והוא מעסיק בסביבות 1,450 אנשים בעשרים וחמישה סניפים ברחבי העולם. הוא החזיק בנכסים מנוהלים בסך 110 מיליארד פר"ש נכון ל-31 בדצמבר 2015.
 
 
www.ubp.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.