header 2

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

חברת הבת של בריינלאב, וויאנט הלת', מעתה בריינלאב בע"מ

חברת בריינלאב מעמיקה את נוכחותה בשוק הטכנולוגיה הרפואית הישראלי עם שינוי שמה של חברת-בת
 
פתח תקווה, 28 בפברואר 2016, (BUSINESS WIRE) : בריינלאב, מובילה עולמית בשוק הטכנולוגיה הרפואית, הודיעה היום כי חברת הבת שלה, וויאנט הלת' בע"מ, שינתה את שמה ומעתה נקראת בריינלאב בע"מ. מאז רכישתה של וויאנט הלת' ביוני 2011, חברת בריינלאב פעלה לאיחוד האסטרטגיות והמחקר ופיתוח של שתי החברות. ביחד עם שינוי שם החברה, עברו גם משרדי החברה עיצוב מחדש המשקף את זהותה החדשה כבריינלאב. מיתוגה מחדש של החברה מסמל את החשיבות של השוק הרפואי בישראל עבור בריינלאב ומעמיק את  עמדתה ויכולת הפעולה של חברת האם בישראל.
 
בנוסף לפיתוח מוצר הדגל של וויאנט הלת', טראומה-קאד - תוכנה לתכנון ניתוחים אורטופדיים, הסניף הישראלי עוסק בפיתוח שורת מוצרי תוכנה נוספים תחת המותג בריינלאב. יתרה מכך, בריינלאב בע"מ תוכל מעתה למכור את כל מוצרי החברה ישירות לשוק הישראלי, לרבות מתן מענה ותמיכה לשוק המקומי. "זהו צעד מתבקש בהסתמך על שיתוף פעולה מוצלח במיוחד. תחת השם בריינלאב, ביחד אנו מסוגלים להרחיב באופן משמעותי את יכולותינו העסקיות בישראל, עם מגוון רחב של מוצרי בריינלאב", מוסר סטפן וילסמאייר, נשיא ומנכ"ל בריינלאב העולמית.
 
שינוי שם החברה יעמיק גם את שיתוף הפעולה הפורה בין מהנדסי התוכנה בישראל לבין מטה החברה  במינכן, גרמניה. "מאז הרכישה לפני כחמש שנים, נחשפנו לפעילויות מעוררות ההשראה של החברה ולקחנו חלק מוביל בפיתוחים חדשים. אנו גאים מאד לאמץ את השם בריינלאב", אמרה יפעת מושקין, מנכ"לית בריינלאב בע"מ.
 
מאז הרכישה, השקיעה בריינלאב באופן משמעותי בהרחבת הסניף הישראלי, שהכפיל את מספר עובדיו מאז 2011. כתוצאה מכך, מהנדסי החברה של ווייאנט הפכו להיות גורמי מפתח בפיתוח מוצרים רבים של בריינלאב.
 
בריינלאב (Brainlab) מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי טכנולוגיה רפואיים מתקדמים, המספקים שיטות חדשניות לטיפול פחות פולשני. מוצרי הליבה מתמקדים בניתוח מונחה-מידע, רדיוכירורגיה, רדיותרפיה ממוקדת, חדר ניתוח דיגטלי, והעברת ידע ומידע ושיתופם. הטכנולוגיה של בריינלאב מעצימה טיפולים בתחומי הרדיוכירורגיה והרדיותרפיה וכן בתחומים רבים לרבות נוירוכירורגיה, אורתופדיה, אף-אוזן-גרון, כירורגית פה-ולסת וכן כירורגיה של עמוד השדרה וטראומה.
חברת בריינלאב, הנמצאת בבעלות פרטית מאז הקמתה ב-1989 ומשרדי המטה שלה נמצאים במינכן, התקינה כ-9,000 מערכות בכ-100 מדינות. בריינלאב מעסיקה 1,300 עובדים ב-19 משרדיה ברחבי העולם, בכללם 320 מהנדסי מחקר ופיתוח המהווים חלק חיוני מהצוות לפיתוח מוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.