header 2

יום חמישי, 11 בפברואר 2016

בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס בוחר את ווסרה לתקשורת ארגונית


בית החולים המוביל בעומאן מתכוון לשפר את זרימת העבודה של צוותי הטיפול ואת שביעות הרצון של המטופלים


סן חוזה, קליפורניה, 10 בפברואר 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :

Vocera Communications ווסרה תקשורת (NYSE:VCRA), חברת התקשורת הרפואית הסלולארית המובילה, הודיעה היום שבית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס בחר את פלטפורמת התקשורת הארגונית של ווסרה כדי למטב את היעילות התפעולית ולשפר את שביעות הרצון של המטופלים בבית החולים האקדמי עם 528 מיטות במוסקט, עומאן.

בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס, שנחשב לאחד מבתי החולים המובילים במזרח התיכון, מעסיק יותר מ-2,400 עובדים ומציע השכלה, מחקר רפואי וטיפול רפואי שלישוני. בית החולים ינצל את הבינה מפלטפורמת התקשורת של ווסרה בכל האתר שלו כדי לאפשר לצוותי הטיפול להתקשר ביניהם מיידית ולעבוד ביחד במגוון של מכשירי תקשורת, כולל תגי ווסרה.

"ווסרה היא השותפה המתאימה כי הפתרונות שלה מתאימים לחזון שלנו לגבי אסטרטגיית התקשורת הארגונית ולהרחבות המתוכננות שלנו", אמר המהנדס סלים אל-הדרמי, מנהל העניינים הטכניים. "פלטפורמת התוכנה של ווסרה שאינה תלויה במכשיר יחד עם היתרון של התגים המופעלים באמצעות קול ומאפשרים ידיים חופשיות נותנים לאנשי הצוות שלנו את הגמישות שהם צריכים לתקשר במהירות בלי להפריע לטיפול בחולה".

בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס חובר לווסרה לפריסת מערכת התקשורת והעבודה המשותפת המאובטחת בדרגת ארגונים של ווסרה, שקיבלה את פרס החידושים בבריאות משולבת שלHIMSS  המזרח התיכון לשנת 2015 בקטגוריית הטיפול האקוטי.

"לכבוד הוא לווסרה לשתף פעולה עם בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס", אמר ברט לנג, נשיא ומנכל ווסרה. "זה אחד מבתי החולים האוניברסיטאיים הכי טובים במזרח התיכון, עם מנהיגים בעלי חזון והיסטוריה מרשימה של חידושים. אנחנו מצפים לעבוד ביחד כדי לשפר את חוויית הטיפול הרפואי לעובדים ולמטופלים".

למידע נוסף על הטכנולוגיה שזכתה בפרסים של ווסרה שמאפשרת לבתי חולים לייעל את זרימת העבודה ולשפר את הטיפול במטופלים, הבטיחות ושביעות הרצון, בקרו בביתן 1338# בכנס ותערוכת HIMSS 2016 או בקרו באתר www.vocera.com.

אודות בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס

הסולטאן קאבוס בין סעיד חנך רשמית את בית החולים האוניברסיטאי בפברואר 1990. זה מוסד להשכלה בנוסף להיותו מוסד רפואי, שמבצע פונקציות של לימוד סטודנטים לרפואה, הכשרה רפואית לסטודנטים בלימודי הסמכה ומוסמכים, מחקר ומתן טיפול רפואי שלישוני. הוא חלק אינטגראלי של הקולג' לרפואה ומדעי הבריאות ולכן משאבי השירותים וההוראה משולבים ומשותפים באופן שווה בין השניים, כלומר אנשי סגל משותפים, ועדות משותפות. בית החולים האוניברסיטאי סולטאן קאבוס מספק רצף שלם של טיפול, החל מהערכה קלינית מלאה, כדי לענות על הצרכים של כל מטופל בכל שלב של הטיפול. מערכת מקיפה של שירותים למטופלים מספקת אפשרויות טיפול גמישות עם משאבים רפואיים באיכות גבוהה כדי לענות על מגוון רחב של צרכים. הכיוון של בית החולים לעתיד כולל מחויבות גבוהה לטיפול רפואי איכותי, מעורבות קהילתית ותמיכה מתמשכת. למידע נוסף, בקרו באתר www.squh.edu.om.

אודות ווסרה

Vocera Communications, Inc. מציעה את מערכת התקשורת הקלינית הכי חסינה בטיפול הרפואי. עם התקנות ביותר מ-1,300 ארגונים ברחבי העולם, ווסרה מספקת פתרונות תקשורת מאובטחים, משולבים וחכמים שמאפשרים לצוותי הטיפול לעבוד ביחד באופן יעיל יותר על ידי העברת המידע הנכון לאדם הנכון, במכשיר הנכון, במקום הנכון בזמן הנכון. הפתרונות של ווסרה מספקים תקשורת קולית שמאפשרת ידיים חופשיות, העברת הודעות טקסט באופן מאובטח, כלים למעורבות של המטופלים וזרימת עבודה קלינית משולבת באמצעות תיקים רפואיים אלקטרוניים, מערכת קריאה לאחיות ומוניטורים פיזיולוגים. הפתרונות האלה עוזרים לשפר את היעילות התפעולית, איכות הטיפול, הבטיחות ושביעות הרצון לאורך כל רצף הטיפול. בנוסף לפתרונות טכנולוגיה, ווסרה חותרת באמצעות מנהיגות וסטנדרטים חדשים בטיפול לרומם את החוויות של המטופלים, המשפחות, האחיות והרופאים באמצעות שיתוף הפעולה המחקרי של החברה, רשת חדשנות החוויות. המטה של ווסרה נמצא בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים בסן פרנסיסקו, טנסי, קנדה, הודו, איחוד האמירויות ובריטניה. למידע נוסף, בקרו באתר www.vocera.com וב-@VoceraComm בטוויטר.

הלוגו של ווסרה הוא סימן מסחר של Vocera Communications, Inc.. Vocera® הוא סימן מסחר של Vocera Communications, Inc. שרשום בארצות הברית ותחומי שיפוט אחרים. כל סימני המסחר האחרים שמופיעים בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.